Gå til innhold

Da satt jeg oppe på natta igjen da:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fritt lei av å ikke få sove. Har aldri sove sånn veldig godt, men nå er alt på tryne. Jeg ligger våken hele natten, så i natt(lik en annen natt) bestemmte jeg meg rett og slett for å stå opp. vet ikke hvorfor jeg ikke får sove, men føler meg som en ugle her jeg sitter. Visst det skal fortsette sånn så kommer jeg ikkke til å ha krefter til å utføre fødselen.

Ett lite nattesnufs:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det der :o) Er ikke gravid nå da, men har vært høygravid jeg også. Jeg snudde opp ned på døgnet de siste månedene. Men, var liksom aldri opplagt. Trøtt konstant!

Skrevet

Enig med deg! Vanskelig å sove om natten her også. Gikk og la meg kl. 21 for da var jeg helt utslitt. Men våknet rundt midnatt og ikke søren om jeg får sove igjen!!!!!!!!! AAAAAArgh. Er vel kroppen sin måte å være på nå før fødselen tror jeg... Men folk sier at man får uante krefter når fødselen starter, så får satse på det da... Ellers skjønner jeg ikke hvordan dette skal gå med så lite søvn...

Skrevet

Hei kjære deg!

Føle med deg...kjedelige greier ikkje og få sova....lite soving her og..har ett lite troll som har funnet ut at d e morsomt og holde mamma våken...sove nå, men måtte inn og kikke før eg skulle køye!

Klem

Skrevet

hehe, så morsomt å se at andre også er våken, det hadde jeg ikke trodd. jeg la meg kjempe tidlig jeg også, var trørr. men det hjelper liten når man ikke få får sove. Bortforbi ligger mannen å sover som berre det, han har ett utrolig godt sovehjerte.

Skrevet

Mannfolke gjere stort sett det dei!!

Eg gikk i over 14 daga med smårier, og sov kanon lite.

Men var så heldig at nåken daga før termin fekk eg jm til og strippe meg, og etter 3 daga var nurket der...

Ellers då?

Takk for sist forresten ;)

Skrevet

hehe:o) Det værste er når man er kjeeempe trøtt, men bare ligger våken og ikke får sove. Så ligger gubben ved siden av, natt etter natt, og sover såååå godt. Gjerne snorker litt også

Hehe, husker jeg innimellom nesten hatet han for det:o)

Skrevet

Du er nok ikke alene om det du.,Ellers er det ingenting nytt. 17 dager igjen til terminen, å vil ha denne jenten ut nå. man blir skikkelig lei av å gå gravid. Først har vi ventet nesten 2 år på å bli det, å så skal man vente 9 mnd til man får de, tror jeg er i ferd med å bli gal. :)

Skrevet

Han jobba borte i vekene, så eg slapp og høyre på den stygge snorkinga så masse, men når han var heime og snorka masse var det ikkje sjeldent eg sparka og slo i han...hadde egentlig mesn lyst og spenne han på gulvet faktisk.

Og nå når han er heime i helgene gidder han ikkje og våkne når ungen våkner, og om eg vekker han for og lage flaske og spør om han kan mate ungen blir han faktisk irritert...stakkars!

Nei, snorking e noe dritt!

Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikkje forjeves....d sa de t meg når eg gjekk og venta...(blei faktisk litt sur eg då).

Kor skal dere være med jul da?

Skrevet

mannen min snorker ikke. men de få gangene jeg faktisk sovner så får jeg meg en albue i ansiktet, eller ett kne i halebenet. han ligger litt urolig kan man si. det er ikke få ganger jeg har hatt lyst til å skubbe han på golvet.

Skrevet

Vi skal være hos mine foreldre sammen med søskene mine, en onkel og besteforeldre. Kjempe koselig. dere da?

Skrevet

Hos mamma..greit og sleppe og lage jul heima i år, gjorde d i fjor...og trur du ikkje varmtvanns tanken røyk...men gubben fekk fiksa den han...handyman min!

Eg får vell kanskje sett deg før du før då...

Skrevet

Jeg kommer nok inn på BIM sidene i julen også siden jeg har termin da, må jo oppdatere. jeg tror at jeg kommer til å være så lei at jeg trenger litt støtt:) Er ikke så greit når mannen min er blitt mer utolmodig enn meg. jeg tar helt skrekken berre jeg tenker på at jeg kan gå over 14 dager overtid. Det høres helt fælt ut. Når har du termin?

Skrevet

Eg meinte ikkje her på bim!!

E ferdig eg!

; )

Skrevet

Hahaha...dette e løye!

Skrevet

Stemmne d...d e sikkert meg du tenke på

Skrevet

hehe, nå må jeg le. Så det var derfor du skrev "takk for sist;)".

Lite å gjør på du også ja. Jeg vil berre at senga skal ta meg jeg, men det skjer nok ikke. snufs snufs

Skrevet

Syntes dette var kjempe løye eg...!!

Nå har eg avslørt meg...så nå kan eg gå og legge meg, ein dag imåro og!

Og gubben komme heim imåro ettermiddag...glede meg kanon masse!

Får håpa at du snart får sove...prøv og ta deg ein dusj kanskje!

Klem fra meg t deg!

Skrevet

så det var det du hadde lyst til, å avsløre deg å så gå å legge deg:D hahaa. Du får ha go natt, jeg får vel snart prøve å legge meg jeg også, skal berre skrike etter jon blund:D

Kos deg med gubben din i morgen da.

natt klem tilbake

Skrevet

Syntes liksom ikkje det var heilt rett at eg visste kem du var og ikkje du visste kem eg var!

Gjett om eg ska kose meg...når eg endelig klare skikkelig..hehe!

Helsa gubben, så snakkes me t jul kanskje!

Forresten..ho andre som har termin samtidig m deg var på sjukehuset fra igår t idag..hadde visst litt forgiftning...men kan ikkje ha vore mykje siden ho kom heim igjen idag...

OK...god natt!

Skrevet

Bra du har go moral:D hahahahahah. jeg skal hilse, så snart han vokner:)

men hun som du snakker om har termin dagen ETTER meg. Håper det går bra med henne

Skrevet

Æsj... her er jeg også våken atter en gang.'

Ååååå åååååååååå jeg gleder meg til å heller være våken fordi jeg har en baby som vekker meg enn frdi jeg er uggen... Da har jeg i hvertfall noe å gjøre om nattta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...