Gjest Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 ååååååååååå.... jeg har virkelig lagt gullegget nå ass..... fant ut igår at jeg er gravid... holdt på med en fyr før, så var d ikke no mer, å noen dager etter møtte jeg en ny, som nå er typen min... nå er jeg gravid, å jeg har null ide på hvem som skal bli far... jeg føler meg så DUM... er det noe måte jeg kan finne uta hvem av dem som kan ha befruktet meg? han ene hadde jeg sex med den 28 å han andre den 2.. vær så snill å hjelp meg hvis noen har noe svar for dette...... veit ik hva jeg skal gjøre i det hele tatt ass....
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 31 dager tror jeg....... hjelp....?!?! :/:/
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 siste mens var 11 november... den begynnte 11 november...... men har ikke hatt no særlig sex etter det..... etpar ganger før 28......
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Visst du alltid har 31 dagerssyklus, å din eggløsning kommer ca 14 dager før neste mens, da hadde du eggløsning den 28.november. det vil si at all sex som du har hatt noen dager i forveien å den dagen kan ha gjort deg gravid.
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 ja jeg vet at jeg hadde eggløsning den 28... å at jeg hadde sex på denne datoen å i forveien kan da ha gjort meg gravid? ikke han etter? eller det er mindre sjanse for han den 2des? må bare få med det at mandag 4des begynnte jeg å blø.. var ike mye bare litt blod. som varte i ca 3-4 dager.... har vært festeblødninger.... Så da er det mest sansynlig at det er han jeg hadde sex med den 28 som har gjort meg gravid?
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Visst du hadde EL den 28.bov så har IKKE han ssom du hadde sex med den 2.des gjort deg gravid. Det er helt umulig. Egget lever ikke så lenge
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 åh... tusen tusen takk for at du har svart meg.... nå har jeg fått roet ned hodet mitt... har vært sååå stresset siden jeg fant det ut at du kan ikke ane det.... kjipt å ha 2 som mulig pappa..... så du er 100% sikker på at det kan ikke være han som jeg hadde sex med den 2 som har gjort meg gravid? 100% liksom...... da vet jeg ihvertfall hvem som skal bli far...:) tuuuusen takk.... nå er jeg kvitt 100000 tanker å hodeverk... :)
*Vetlis* Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Hei! Vil bare si at jeg leste tråden her å at jeg føler sinnsykt med deg! Utrolig kjip følelse det der ! Lykke til!
høst2o11 Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 huffoghuff.... FØLER veeeeldig med deg her... kan ikke være lett dette.... MEN MEN nå vet du iallefall hvem som skal bli far!! Lykke til!!!!
eva luna Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Ville uansett ikke stolt 100 % på slike utregninger, da syklusen plutselig kan forskyve seg. Mest sannsynlig er det nok han du hadde sex med 28.november, men for guttene sin skyld og barnet sin skyld, så bør de ta DNA-test når ungen er født.
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Vissr syklusen stemmer å du VET (med 100% sikkerhet) at du hadde el den 28. da er ikke han siste faren. men som de sier, det hender jp en sjelden gang at syklusene tuller seg til, så for sikkerhetsskyld så ville jeg tatt en DNA test. Men jeg tviler sterkt på at det er han siste som er faren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå