Gå til innhold

Ferie i 7 mnd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om det var noen som hadde erfaring med å reise på en lang ferietur når man er 7 mnd på vei? Jeg vurderer å reise til brasil i januar, og da er jeg godt ute i svangerskapet. Flyturen tar ca 14 timer. Jeg er ellers i fin form, bare litt sliten i ryggen av og til. Dette er mitt første svangerskap, så jeg vet lite om hvordan det vil bli i de kommende mnd. Men jeg vet at det hadde ikke gjort meg vondt å ligge på stranda og slappe av litt. Hvis noe skulle skje så har de jo sikkert sykehus og dyktig personell der og:) Håper på tilbakemeldinger:)

Fortsetter under...

Hei,

Høres deilig ut å slappe av i Brazil ja, men vet ellers veldig lite ang sykehus etc. Kan tenke meg at det er et land hvor vi europeere vil foretrekke å bruke et privat sykehus, som sikkert vil koste en del, men dette vet jeg ingen ting om....

Jeg hadde selv ikke tatt den flyturen gravid i det hele tatt, men det er meg. Du må sjekke med flyselskapet hva grensen er før de ikke aksepterer deg som passasjer. Vet grensen er 28uker gravid hos noen flyselskap, men mer hos andre.

Hvis målet kun er å slappe av i et varmt land hadde jeg valgt en destinasjon mye nærmere.

Lykke til i svangerskapet og ja slapp av alt du kan! Når babyen kommer trenger du all den energien du kan få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...