Gå til innhold

noen som har født??

Anbefalte innlegg

er det noen her i Januarklubben som har født?

åh! jeg er så utålmodig:P har termin 15.januar, men har så lyst å få henne før jul:P men med min flaks så går jeg nok på overtid..!!:/

er selv født i uke 37..så det hadde ikke gjort så mye å fått henne da:P men det er jo på julaften:S:S

jeg har 1cm åpning og er begynt å modnes sa jordmor:) så tror dere jeg kommer til å gå på overtid?

håper IKKE det! heller før..!:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7456951-noen-som-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo hende du får i desember siden du allerede har 1 cm åpning, alt er jo mulig nå :-) Er veldig utålmodig selv nå etterhvert. Samboer vil absolutt ha januar-baby, men vet ikke om jeg klarer å love han det altså... Har vært innlagt på føden i dag pga. høyt BT (som gikk ned etter noen timer heldigvis). Skal på ny sjekk på føden i morgen, veldig spent på hva som skjer videre. Er så hoven og full av vann i hele kroppen, og er bare såååå lei nå!!!!!!!!! Heldigvis ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning, men kunne godt tenke meg å føde nå likevel!!! Hadde jo vært en super julegave da å få baby til jul! Vi får satse på det :-)

Hei.. Er veldig utolmodig jeg å.. har termin 10 januar, men hadde ikke gjort noe om han kom nå;) Helst nå, eller så håper jeg han venter til etter jul. hehe.... Hver gang kynnerne kommer, sitter jeg å kjenner, å håper de skal bli sterkere, men neidaa.... Så krysser fingrene for at jeg får litt "au au"..

hehe..kjæresten min vil også så absolutt ha en januar baby:P:P men føler veldig på meg at jeg ikke kan love ham det:P han mener jo det er så synd på barn som er født i desember...men jeg er jo det jeg??:P hehe..har ingen problemer med det jeg..:)

det som holder meg oppe er at: det egentlig kan skje når som helst:) og at vi har en ganske så ferdig baby i magene våres:)

Jeg er forsåvidt lei og gleder meg til fødselen er overstått. Men jeg er enig i at desember er en litt kjip måned å være født i... Og grunnen til det er at de er så små når de begynner på skolen. Egentlig ingen andre gunner. De er 5 1/2 år ved skolestart. Synest det er en stor fordel å være 6 1/2 istede. Så derfor kniper jeg igjen, men skjer det, så skjer det selvsagt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...