Gå til innhold

Er 12 måntinger ekstra sutrete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at ettåringen min sutrer sutrer og sutrer heile dagen lang.

Vil ikke kle på, vil ikke stelle, vil ikke ligge på gulvet, vil ikke sitte alene på gulvet, vil ikke være i fanget, vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke.

Vil bare ha alt det som hun ikke kan få, som kaffekoppen, vedkubbene, katten, mobilen, ja dere skjønner.

Er det flere 1 åringer som er slik?

Skrevet

Luke suttrer ikke mye,men kjenner meg igjenn da du skriver...kaffekoppen,mobilen,fjernkontrollen....;o)

Kanskje hun får en tann eller no? Blir jo litt sånn i viggør da de får disse ;o)

Skrevet

Guten vår vart og meir sutrete rundt bursdagen din. Men no (snart 15 mnd) når han nye høgder, og har bytta ut sutringa med sinne og skriking når ting ikkje går som han vil. Håpar det er tenner eller noko anna forbigåande som gjer det, for det begynner å bli ganske slitsomt...

Skrevet

Min er veldig som du beskriver, men han liker å sitte i fanget, han min.

Koselig emd fangbarn =)

Når han går igjennom et rom, ser det forresten ut som en tornado har vært på ferde...

Skrevet

Min på 14 mnd sutrer ikke så mye, men han blir rasende hvis noe ikke går som han vil. Og han skal ha alt han ikke kan få, skal ikke kle på seg, skal ikke kle av seg osv. Hehe, begynner å få en sterk vilje nå gitt:)

Hvis barnet ditt sutrer mye kan det jo være tenner da. De første jekslene f.eks. tar en evighet før de bryter fram.

Skrevet

Kan skrive under på det ja! Vært mye sutring her, men nå er han litt roligere igjen. Det var nesten en hel mnd med vilikkevilikkeuæææææh

Skrevet

Gutten min (14 mnd) er også temmelig sutrete om dagen. Han skal helst sitte på armen hele tiden, sånn at kommer litt opp i høyden... :)

Oppdaget her om dagen at han holder på å få 4 jeksler på en gang nå, så det er vel ikke rart han sliter litt stakkar... :)

Skrevet

Ja, jenta mi sutra også mye rundt 12 mnd. Nå har det vært litt roligere en periode, men de siste dagene har det vært mye vræling hvis hun ikke får det som hun vi. Hun er nå 16 mnd. Men jeg ser at det er tenner på gang, og det forklarer nok en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...