:) I svingen:) Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Noen som veit om det er mulig i uke 32? Føler meg sååå trasig:-)
Ylva og Mathilde Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Fullt mulig, men kanskje vondt å ligge? Pass på at det er bra viftesystem så du ikke blir for varm og svimmel. Jeg skulle gjerna tatt noen timer, men kan ikke ligge på hardt underlag.
hilham Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Jeg er til vanlig en ivrig solarie bruker, men ikke nå som jeg er gravid...... Det som skjer er at -du får veldig lett pigmentflekker, noe som ikke er pent. -det blir sinnsykt varmt for fostret ( forestill deg at du brenner deg på kokende vann ) Dette er vel det mest vanlige og som er viktigst å tenke på...... Ta deg heller en tur til hudpleien og spray deg brun.......Resultatet blir faktisk fint...... Lykke til )
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Pluss at det antageligvis kan svime av ved å ligge rett på ryggen over lengre tid....
oops! Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har unngått solarium i mine graviditeter. Synes ikke det høres helt sunt ut. Mener også å ha lest i infoen på solstudioet at de ikke anbefaler gravide å ta sol. Men kanskje jeg har innbilt meg det?
LisaColli Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 tror det er bare å ta sol, hvis du ikke ligger for lenge og passer på å ikke bli for varm! jeg for min del har ikke hatt sol på kroppen siden forrige sommer, haha:P har lyst å ta sol, men venter liksågjerne til etter fødselen jeg. føler meg liksom ikke helt sikker
Mrs. Bouquet Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Holder meg til selvbruningskrem under graviditeten, blir ikke særlig brun i solriaum heller, begynner alltid å klø etter et par omganger og fargen vises nesten ikke en gang.
Angelas_Baby Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har tatt solarium under graviditeten, og det er IKKE farlig, hverken for deg eller fosteret. Det blir ikke kjempevarmt for babyen, men det KAN bli litt "sterkt lys" for h*n, ha et lite håndkle over magen f.eks. Det er jo helt normalt at damer sydover er gravide, uten at fosteret "koker"!!!! Men pass opp for pigmentflekker =)
Ylva og Mathilde Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Ja, kjære vene! Blir da varmere på sommertid på stranden enn i et solarium. Brenne seg på kokende vann du liksom... Jeez..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå