Hvalerbaby Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Er det noen her som har vært gjennom kikehullsoperasjon for og sjekke om egglederne er tette? Jeg skal inn på nyåret. Gruer meg lit til og høre resultatet. Vi har prøvd i halvannet år. Dette er min 3 mnd med hormonbehandling med pergotime. Fått beskjed om at jeg kan slutte med det for jeg har eggløsning så det holder. samboeren min har også testet seg og han er helt i orden. Jeg vil så gjerne bli gravid, begynner og bli deprimert av det her. Alle andre rundtr meg blir det, mange uten en gang og prøve på det. Synes det er urettferdig
jåsjenta Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei! Ja, jeg var inne til lap for litt over en mnd siden. Fikk fjernet en del cyster på eggstokkene, og fikk sjekka om egglederne var åpne. Det var de heldigvis... Før lap-en var jeg HELT sikker på at de var tette. Har prøvd i over 2 år nå å bli gravid, og prøven til typen var normal... Men det er ikke så mye å grue seg for. Jeg var en del øm å blå i/på magen. tok meg ca 1 uke før jeg kunne stå ordentlig oppreist. Men er veldig mange som drar på trening ett par dager etterpå, så det kommer vel ann på hva som gjøres under inngrepet! Masse lykke til, og håper det blir en liten spire på dere snart:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå