Maisie Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165057 Dette har jeg aldri hørt om, faktisk. Hva er deres erfaringer, dere som fikk epidural under fødselen og ammet etterpå?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Jeg fikk epidural, hadde ingen ammeproblemer. Vel, hadde 4 brystbetennelser i løpet av 1 år, men bortsett fra det.. Men det var vel heller trekk en epiduralen
oops! Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hadde ryggen full av epidural på fullt drypp i tolv timer, og ammet fra første stund. Men det er vel dette med at statistikk kan gi det svaret man ønsker...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Ta kilden i betraktning Det er VG. Om det så hadde vært en atomkrig hadde de heller fokusert på om Britney Spears har silikon eller ikke... Dessuten så er artikkelen utformet med masse usikkerhet rundt emnet. Det kan faktisk bare være tilfeldig. VG hadde jo en artikkel for en stund siden at morsmelk kan være kreftfremkallende. Banan også for den saks skyld... Så... Jeg tar det i alle fall med knusende ro. ;p
xxxo Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 jeg fikk epidural og ammet i 9 måneder. skulle ha ammet lengre og men hun mistet interessen og det tæret på kroppen min å amme når jeg var gravid.. så jeg driter i hva som står i vg! jeg SKAL ha epidural!!!!
Maisie Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2006 At morsmelk kan være kreftfremkallende? Hm, merkelig. Ja, en må kanskje ta den epiduralartikken med en klype salt. Det meste er jo farlig nå til dags, hvis en skal tro på alt.
trenger å være anonym nå Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Jeg hadde epidural under fødselen, men hadde ikke noe problem med ammingen.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Enten morsmelk eller morsmelkerstatning.... Men uansett,jeg tror det er farligere for barnet om det IKKE får morsmelk eller morsmelkserstatning i det hele tatt. Akkurat som å si: Vann,du kan dø av det... (Noe som forsåvidt er sant...Men man overlever ikke uten heller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå