ks23 med William og Lucas Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 for de som vil ta en titt??!Er 24+5 på det siste bildet der.. Syns den begynner og få bra form ja..Hehhe..SPent på hvor stor jeg vil bli jeg..?! Håper eller fint om det er andre her oxo som kan knipse noen bilder og legge ut..Er så morro og se andres mager og sammeligne litt!! Syns ikke vi er så flinke til det..Noen enige??!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 ojojojojojojoj...du kommer til å bli giga stor du..hehehe..magen din er veldig stor..men du er ikke så høy heller..så kan jo være derfor..jeg skal ta bilde etterhvert jeg å..men vente til magen er enda større=) magen din er kjempe fin da=) vær stolt..
ks23 med William og Lucas Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Takk takk... Ingen små babyser her nei.... Hehe...Vært hos Jm idag da og alt var bare bra, med mål og alt...Ble egenrlig litt skuffet fordi hun sa sist vi var der at vi skulle prate om stell og sånn, men det glemte hun helt!! Jaja.... Skulle visst prate om fødsel hvertfall neste gang vi skal på sykehuset
oktoberjentene;) Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Så fin mage;) Vær stolt ja.... jeg er bare 10 uker på vei så jeg har ingen mage bilder ennå...har tatt et bilde (ikke lagt ut her) hehe.. men har ingen kul ennå.. regner med den kommer ganske fort likevel.. kjenner det spirer og gror der nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå