Gå til innhold

Nå_Errè_Faenmeg_Min_Tur :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mysill!

skal vi se litt på deg her :-) hadde en god del følelser når jeg kjente på deg.

du har hatt en litt tøff periode. merker at du har hatt en del gråt, fortvilelse, og merker hendene mine blir helt dirrete når jeg går inn på deg. Føler det har vært noe tungt for ikke så langt tilbake.....

når det gjelder spire, får jeg opp kul på magen i sommer. føler sterkest på februar/mars.

har dere et stort vindu, med utsikt? eller har dere noen dere kjenner som har det? får opp en kjempelykkelig stund. du er lettet, og samboeren din er lykkelig. like glad som du. (når dere blir gravide)

vet ikke om alt dette var helt på tur..... mulig jeg roter, for det gjør jeg stadig vekk.....

hmm...tungt...må tenke litt...

men har vært mye neforr....liksom ingenting som har gått vår vei....

hatt en del prob med å få time så sambo kunne teste...men nå er det endelig i boks...følte jeg ble 30 kg lettere...veldig vanskelig når mange i fam og venne gjengen nå går med kulemager...å flere av dem maser støtt og stadig på oss...

så er det litt slitsomt til tider...

Så har det vært mye baluba på jobb i tillegg så vært mye sliten o.l...Litt usikkert om en beholder jobben o.l...Så er sambo også veldig sliten for tiden...På randen til å bli utbrent snart er jeg redd..

Stort vindu har vi...men utsikt...hmm....ja en stor flate hvertfall...hehe...er en enorm åker foran huset.

skikkelig spennende dette :)

ser du evt hvor mange barn jeg får også?

og kanskje hvordan det blir med jobb fra høsten av?

jeg skulle nå kanskje sakt noe OM utsikten. det er noen grantrær der såvidt jeg ser. ikke tettbebodd, ser litt øde ut (får bare opp en del av vinduet da)

jeg merker det at noe er veldig tungt/har vært tungt, og vært fylt med mye tårer og fortvilelse.

får opp 3 barn. to jenter og en gutt.jentene kommer først.

de kommer ganske greit tett. ca to år imellom hvert barn.

de er blonde alle 3. gutten litt mørkere enn jhentene. han er veldig tilbaketrukken, litt stille, og kan furte når det trengs ;-) jentene er ganske ivrige og ville, og leker godt sammen dem to, men gutten må hjelpes litt igang

når jeg kjente på samboeren din, fik jeg den følelsen av å holde hodet høyt, være sterk, og ikke klage. fikk følelse av at han kjempet for å holde seg sammen. sønnen kommer til å ligne mest på han :-)

gravidmagen din vil sitte litt høyere enn vanlig.

når det gjelder jobb, så spår jeg veldig lite jobb, men kan jo forsøke senere. må gå nå, for sambo kom hjem!!!! vil bare høre responsen din her

Annonse

Fy fader så skummelt da....

Sambo er jo sånn jo....veldig sterk utad...klager mer som aldri....må liksom dra ting ut av ham...du kan vel ha rett i at han kjemper for å holde seg sammen akkurat nå hvertfall...han sliter skikkelig for tiden...veldig sliten...å mye stress på jobben...han sier det til å med selv nå at han er sliten...å når han sier i fra da er det som regel fordi han plages skikkelig...for han gnåler aldri...litt redd for at han skal bli utbrent igjen da.. :(

Utsikten...Ja det er altså en åker rett fram...så har vi riksveien...å en gård på andre siden av den...så er det jo da skog bak der da...hehe...

Alltid ville hatt 3 barn da...ja blir isåfall 4 med sambos datter...ivrige å ville jenter jah...nok å henge fingrene i da kan jeg høre...haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...