PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Og ikke de som er frekke,for om de har så mye fritid at de vil sitte å provosere gravide anonymt så er det deres problem. MEN når folk svarer på innlegg,der de for eksempel skriver : Ja,sånn har jeg det også! Og underskriver med anonym,så plager det meg VELDIG! Det er så idiotisk å bruke anonymknappen helt uten mål og hensikt. Man har jo bare et nick uansett!!! Og når man svarer på vanlige innlegg så er det ikke noe fare for å "avsløre seg selv for folk som kanskje vet hvem man er på grunn av nicket",og om det så skjer: HVA SÅ?! (Skjønner fortsatt at anonymknappen er praktisk i veldig intime saker,men da har man en grunn.)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Fint at du har noe å bruke tid og krefter på!!!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 ja,ikke sant? Du gadd da å lese innlegget
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Helt enig med deg petunia!! Hva er de redd for liksom..??
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 Det er jo fint at folk svarer og sånn på spørsmål,men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de ikke kan bruke nicket. Du svarte da med nick,og det er ikke akkurat som om jeg sitter med hele livshistorien og det eventuelle rullebladet ditt foran meg uansett ;p
miapia Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Det er ikke mange opplysninger som skal til for å være "avslørt". De fleste anonyme er snille dyr :-)
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 haha ja sant!! Ingen som vet hvem en er uansett, ha jo bare et nick liksom! Synest det er kommet mange anonyme her inne nå i det siste..Pussig..Mange parnoide folk her
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2006 Men om det er et innlegg med masse opplysninger fra før av,så tror jeg ikke et nick fra eller til har så mye å si....
miapia Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Vil heller si det er en del naive som bruker nicket sitt hele tiden jeg... men det er min mening!
Angelas_Baby Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Må si meg 100% enig med deg Petunia!!! Jeg "HATER" anonyme, og svarer skjeldent innlegg fra anonyme,så lenge de ikke har grunn til å være anonyme, intime innlegg o.l. Synes det ødelegger, og hvertfall de frekke anonyme!!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2006 Ja,men jeg hadde ikke brydd meg om noen kjente meg igjen her. Om det er et innlegg om herpes eller sånn så skjønner jeg at man vil være anonym,men som for eksempel i dette innlegget her har det jo ingen hensikt. Om noen hadde kjent meg igjen og sagt;jeg vet hvem du er,da hadde jeg sagt; så utrolig bra. Hvem er du? For er de her så er de antageligvis gravide,og ca like langt på vei som meg,og da er det jo bare koselig med litt chitchatting
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #13 Skrevet 13. desember 2006 Jeg stilte samme spørsmålet en gang på 2. tri faktisk! Kunne heller ikke forstå hvorfor folk valgte anonymknappen når de spurte om ting som absolutt ikke var pinlig eller intimt! Da fikk jeg faktisk til svar fra noen av dem at de valgte å bruke anonymknappen fordi de ikke ville bli gjenkjent! Altså, man er jo til dels anonym med nick, men som de sa så kan man google samme nicket og ved å få opp alle innleggene til denne personen så kan man til tider finne ut ganske mye om vedkommende! Samme ved å søke på nicket her på BiM på "forum"! Men jeg er enig, blir litt snytt når jeg ser et koselig, fint, bra eller interessant innlegg og vedkommende er anonym!
21.april Skrevet 13. desember 2006 #14 Skrevet 13. desember 2006 Mulig du er noe hormonell, men gidder du virkelig å bruke krefter på å irritere deg over slike ting? Jeg har selv brukt anonymknappen noen ganger, men det er gjerne i tilfeller der jeg utleverer flere enn meg selv (f.eks samboer) Jeg kjenner mange her inne og har ingen problemer med å stå for det jeg sier, men synes jeg må ta hensyn når jeg ikke bare snakker om meg selv. Er ikke det viktigste her og dele erfaringer, tanker og opplevelser? Da må det vel være uviktig om man heter anonym, PetuniA eller Frøken B....
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2006 Hehe,jah.. Google nick har jeg faktisk ikke tenkt på en gang Jeg står jo for alt jeg har skrevet her uansett. Det er jo sånn utenfor webet og,man må jo leve med det man sier og har sagt.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 13. desember 2006 Nei,det er ikke det samme. For meg så ser det da ut som en verden der alle løper med en papirpose på hodet for å ikke bli gjenkjent. Jeg synes det er koselig å vite hvem som har det på samme måte som meg,så jeg kan kanskje hendvende meg direkte til den personen. Selv om det bare er et nick.
:) I svingen:) Skrevet 13. desember 2006 #17 Skrevet 13. desember 2006 Heisann! Jeg har ikke orket å være inne på sidene her, pga mye falskhet å anonymitet... men det får jo såklart være opp til en å hver hva de vil gjøre...
Angelas_Baby Skrevet 13. desember 2006 #18 Skrevet 13. desember 2006 Men hva så? Man er jo dum om man skriver navn og telefon nummer og signerer med nick!!! Man kan jo også drite i å ha bilder og møte opp på bim treff omman er redd forå bli "avslørt"??? F.eks et innlegg fra ANONYM: Har noen en god pepperkake-oppskrift? Hva er farlig med det da?! Og er mann redd for at andre finner ut hvem man er så sier man ikke personlige ting, med nick!! Når en anonym har et innlegg med at vannet har gått, eller at hun har født o.l så gidder jeg ikke engang å lese det!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 13. desember 2006 Og ja,jeg HAR mye fritid så jeg blir lett irritert om dagen attpåtil Men jeg kunne godt ha irritert meg over det uten å være hormonell og gravid med mye fritid...
miapia Skrevet 13. desember 2006 #20 Skrevet 13. desember 2006 Jeg vil faktisk beholde anonymiteten min selv om du ikke vil det. Om det betyr litt færre svar på noen innlegg så får det heller være... det er min sak. Er heller ikke interessert i venninner og prat om dill og dall, så dermed trenger ikke folk å kjenne meg igjen! Er her inne for å få og gi info om ting som har med graviditet og barn og gjøre, ikke for å finne nye venner.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #21 Skrevet 13. desember 2006 Jaja,om du synes det er veldig nødvendig å være anonym for å spørre om pepperkakedeig oppskrift,så er det din sak ja. Men jeg irriterer meg fortsatt over det. Og jeg sa heller ikke at jeg er her for å finne nye venninner,men om noen tilfeldigvis skulle kjenne meg igjen så legges ikke livet mitt i ruiner uansett...
miapia Skrevet 13. desember 2006 #22 Skrevet 13. desember 2006 I det tilfellet ville jeg kanskje brukt nick for å få flere svar. det blir likevel rimelig fjernt for meg å bruke energi på å irritere meg over hvilken signaturl vedkommende har :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #23 Skrevet 13. desember 2006 Du trenger ikke legge ut slike detaljer for å bli gjenkjent ... holder med området du bor i, erfaring fra en tidligere jobb, din beste pepperkakeoppskrift (du har kanskje gitt den videre til bekjente fra før), hvor mange barn du har, og bnår du har termin.... vips så veit nabokjerringa alt du sier her inne! Nei takk!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #24 Skrevet 13. desember 2006 Som sagt,mye fritid Men jeg vil komme med en liten provoserende bemerkning; Du har allerede brukt veldig mye tid og energi på å diskutere emnet. (Så da er jeg i min fulle rett til å fortsette å irritere meg)
miapia Skrevet 13. desember 2006 #25 Skrevet 13. desember 2006 Har ikke brukt så veldig mye energi at det gjør noe..... :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå