Gå til innhold

hvilke symptomer kjente dere før graviditetstesten viste positiv? :)

Anbefalte innlegg

det kjennes ut som om tanta er på tur ganske så snart! har hatt mensvondt nå i 3-4 dager, men økt utflod! gangsperre i hele kroppen, har testa( alt for tili:P) og den var negativ! er en utålmodig sjel:) hehe!! skal ha mensen den 21 ca! når er det jeg da bør teste? samme dag hvis mens ikke har kommet?

*håperpåbaby* :)

Fortsetter under...

Med Clearblue kan du teste inntil tre dagar før forventa mens.

Sist eg var gravid kjente eg stikningar/strekk og milde menssmerter i magen ca ei veke etter eggløysing (festesmerter??). Ellers var det lite med symptom før tissinga og kvalmen slo til i veke 6.

jeg hadde veldig mensensmerter ca en uke etter el. skjønte ikke noe, lurte på om mensen skulle komme en uke for tidlig. var og veldig varm over hele kroppen. sambo kommenterte det hver kveld når jeg la meg inntil han for å sove.

lykke til:) hadde vært en fin julegave å få positiv test et par dager før julaften:)

Halsbrann!!

Hadde halsbrann i flere uker. Gikk på apoteket og skulle ha halsbranntabletter, dama som hjalp meg sa at jeg kanskje burde ta en test først, da tablettene ikke burde brukes ved graviditet.

Og den var jammen positiv, og var visst 8 uker på vei.

Litt skummelt, hadde ikke merka noe annet, aldri gått rundt og tenkt på når jeg hadde mensen sist, var bare vandt med at den kom nå og da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...