Gå til innhold

Andre med termin 18-20. august?


handygirl

Anbefalte innlegg

Har dere fortalt det til mange?

Jeg har bare fortalt det til mannen min, barnets pappa :-)

Merker ikke noe til graviditeten ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin litt etter, den 24 august.

Vi har ikke lyst til å fortelle det til noen enda.

Merker litt til denne graviditeten, har kvalme, store ømme pupper, og masse stikninger i magen, for å ikke snakke om alt man lukter for tida!. Har testa positivt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt idag har termmin 22. august

 

har fortalt mannen min det, men skal ikke si

noe til andre før de ser det eller spør.

 

Har mistet i MA før, og da vil jeg ikke gjøre

andre urolige på mine vegne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 18 aug og er akkurat hoppet over i uke 6. Jeg har kun fortalt det til sambo (barnets far), men til helgen skal jeg på jentenes julebord, så da skjønner de vel fort hvorfor jeg ikke drikker:)

Tenkte kanskje vi skulle si det til foreldre og søsken på julaften - en liten ekstra julegave. Det blivende barnets besteforeldre har ingen barnebarn fra før, så håper de blir skikkelig glade - og overrasket:)

 

Det klaffet i 4 pp.

 

Når klaffet det for dere?

 

Skal dere si det før jul, til foreldre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 22. august. Kommer nok til å si det til mine foreldre til jul selv om jeg da bare er 6 uker på vei, men venter med resten til det ikke lar seg gjøre å holde det hemmelig lenger. Samboeren min vet det jo selvfølgelig, han er kjempeglad han også. Krysser fingrene på at alt går bra for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Æ har termin ca. 15.august, har itj sagt d t nån andre enn samboern min... Glede mæ t å fortæl d t andre, men syns vi bør vent litt, i og med at d e ganske tili... 5+ 4 på vei bare vettu..

Gratulere alle med barn i magen, og lykke t vidre!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 19. august (er 4+6). Har fortalt det til samboer, mor og bestevenninne... Klarte ikke la være. Tenkte som så at dersom jeg aborterer trenger jeg noen å prate med.

Det er så stort det her - klarte det på andre muligheten, men er så redd for å miste. Syns det er skummelt med stikningene i magen (på venstre side) og murringen i korsryggen. Har lest her at det er normalt, men likevel...

Klarer ikke helt å ta av, om dere skjønner.

Og når det gjelder det med å være trett.. Jeg er motsatt.. våken hele tiden!!! Og det er IKKE vanlig til å være meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym..

 

Vi har termin på samme dag:)

Skulle gjene hatt nicet ditt da?

 

Jeg har hatt 1 MA og en SA på ett år og 1 for lenge siden,Så jeg er går på tå her...Snart i vår 6 uke vi da..Bare 6 uker til vi kan puste litt lettet ut:)

 

Men jeg har INGEN tegn,det liker jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har temin den 20. august! Dette er mitt andre barn, og jeg gleder meg. Har fortalt det til mannen min, bestevenninna mi, og foreldrene mine. Skal fortelle det til hans familie på julaften! :) Ellers forteller vi ikke flere det før det vises - hvilket blir snart!! Har allerede mage, og har fått noen megetsigende blikk fra venner allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens (skulle hatt 6. des), vonde pupper, 2 rare (negative?/ tvetydige) graviditetstester tatt for fire dager siden (en sterk strek og en svak strek), klump i halsen (vanskelig å svelge noen ganger)... ER JEG GRAVID?? Vi har prøvd i 11 mnd....så dette er etterlengtet i såfall :) Regner ut termin til den 18 august, kan noen av dere jentene her (som ev. er likelangt) kjenne noe av dette igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt på fredag, men tok ingen tester før det. Har vonde bryster, kvalme og veldig god luktesans:) Termin 18.august. Har prøvd i 14mnd så gleden er STOR:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sterk og en svak strek betyr gravid..! Jeg tok to tester, den ene brukte VELDIG lang tid på å vise testresultatet, og den var svakere en kontrollstreken. Men det betyr du er gravid. Pupper og ikke mens.. Så deilig!!!!! Du skal ha beibi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg er 28 år og har termin 21. august.

Har masse stikkinger nederst i magen, og fikk litt småblødninger i går kveld.

Det var super skummelt.

Er blitt gravid med prøverør, og vi har prøvd i 5 år.

Har fått beskjed om at det er noe større sjangs for sp.abort ved prøverør.

Derfor ble jeg utrolig redd når jeg fikk litt blødning.

Får bare krysse det som krysses kan! :-)

 

Ellers er jeg kvalm hele døgnet, og har kjempe ømme pupper ;-)

Skal forresten på UL senere idag for å sjekke om alt er bra etter blødningen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 19.august....

 

Det er nå to uker siden første positive test, men hadde faktisk mistanke noen dager før. Hadde og har fortsatt ømme pupper, er småkvalm og sliten. Pluss en lekker luft-mage :)

 

Da jeg var gravid tidligere i høst, så fortalte vi det til nærmeste familie med en gang. Har klart å holde munn litt lenger denne gangen. Har fortalt det til svigerfamilen rett før helga. Har tenkt å fortelle det til min familie i dag. Er greit å si det nå, for det hele røpes til vennegjengen når jeg ikke drikker på nyttårsaften med gangavstand hjem!!! De fleste vet at vi prøver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...