Gå til innhold

herregud sambo tror at han får dra på fest nyttårsaften, mens jeg sitter hjemme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

forstår liksom ikke at livet er forandret nå som vi har baby på 3 mnd.

og han er nesten 30... skulle tro han var 15 av og til!

Skrevet

Av og til bare tenker de ikke... Sukk... Når han får tenkt seg om så skjønner han vel at det ikke går an... Skikkelig dårlig gjort hvis han gjør det...

Skrevet

Herregud det skulle tatt seg ut!!!!!!! Min kommer heldigvis ikke med slike forslag lenger..

Skrevet

Vi samles en vennegjeng her hjemme, barna er med. Vennene våre overnatter hos oss sammen med barna-koselig. Vi spiser sammen alle sammen, så litt små-raketter og stjerneskudd, Så legger vi barna mens vi sitter og drikker litt og hygger oss.

Nyttårsaften feires med barna og gode venner med barn eller familie.

Skrevet

Sånn er pappan her og. Han er ikke så flink til å være familiemann i helgene da venner og og bylivet visstnok er mye mer spennende og jeg likevel er hjemme. Nå er han riktignok ganske ung og knerten var overhodet ikke planlagt, men kan være ganske frustrerende til tider..

Skrevet

Mannen min er 26 og det ville ALDRI falt han inn at han kunne gjøre noe sånt. Håper du får han til å forstå at han har blitt pappa og et ansvarlig menneske...

Skrevet

Vi skal ut ilag, men hadde vi ikke hatt barnevakt så hadde jeg nok latt han dra ut alene! Enda er han ute hver Lørdag, og han er 42! Gjør meg ingen ting egentlig! Var verre når jeg gikk gravid! Nå har jeg jo Lukas her! :-)

Skrevet

samboern min er 23 og han har ikke tenkt tanken på å gå ut uten meg

Skrevet

syns dere det er greit altså?jeg syns virkelig ikke det er greit. samboeren min og jeg var helt enig i at når vi ble foreldre så skulle vi ikke bruke helgene på byn liksom..men vi var vel egentlig ferdig med det før jeg ble gravid og... Det er ikke mange ganger han har vært ute det siste året..akkurat denne mnd har han vært ute litt siden det er en del julebord osv...men det er jo greit...

på nyttårsaften skal vi til foreldrene mine...;)

Skrevet

blir helt forfærdet jeg over hna enkelte mammaer synes er helt greit!! hadde typen min forlangt å få gå ut på nyttårsaften eller hver helg, så hadde jeg meia han ned! synes man må forlange at også pappan blir mer voksen når man har barn. jeg godtar at typen jobber endel overtid, men hadde han vært helgefester, så hadde jeg pakka kofferten og reist. men det er meg da...

HI: du skal iKKE godta at han skal på fest! Får da være måte på egoisme.

Skrevet

hehehe, d e jammen nokke for seg sjøl de gutta.

E akkurat som d e bare vi som får barn og ikkje d.

Min mann kunne bare prøvd seg å foreslå nokke sånt.

Håpe du har satt ned foten snuppa =)

Skrevet

syns det er respektløst jeg...å dra for å drekka, istedenfor å være der med barnet sitt og oppleve første nyttårsaften med den lille! han kunne da i det minste hørt med deg om det var greit, ikke ta det som en selvfølge at han kan dra!

Skrevet

Det var jo len litt egoistisk tanke, ja...

Dere har ingen andre vennepar med barn dere kan feire med, da ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...