Gå til innhold

Vi har fått hjernehinnebetennelses sprøyta gratis selv om han er født i 05.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte den første da, men da vi kom med den var de på helsestasjonen overrasket over at vi hadde kjøpt. De var vist ikke så nøye på det når ungen var født sent på året :-) Satt andre i dag og tok ikke med den nye (sparte 600 kr) og det var helt ok for dem. Gikk av samme kassa så det var helt greit. Er alle helsestasjoner slik eller?

Skrevet

Vi fikk den også gratis men snuppa er født i april 2005 så jeg vet ikke hvor grensa går! Men var kjempeglad da vi fikk beskjeden! :o)

Skrevet

Hva? Jenta mi er født i desember i 05. Har tatt 2 sprøyter, siste skal hun ta i april. Har i alle fall ikke fått noe slik beskjed :(

Skrevet

Det er opp til kommunene hva de vil gjøre.

Faren min fortalte meg at de hadde bestemt seg for å gi alle ungene som var født i 2005 tilbudet om gratis sprøyte i min hjemkommune.

Skrevet

Nei,her måtte jeg betale.Er fra Oslo

Skrevet

vi fikk den også gratis, og snuppa er født i nov 05.. :D kjempefornøyd jeg.. hehe.

Skrevet

lillemann ble født i august 05 og vi har betalt for alle sprøytene. jaja. verdt det likevel.

Skrevet

Snuppa mi ble født prematurt i desember 05 - hadde termin i 2006.

Vi må betale selv... VELDIG rart.. skulle tro hun kunne fått litt ekstra beskyttelse, men..

Oslo Kommune her.

Skrevet

jenta mi er født i august 05 og fikk beskjed at den var gratis :o) rogaland fylke her

Skrevet

I vår kommune får alle 2004 og 2005 barn den gratis!! :-)

Skrevet

Nikolai kom den 21. desember 2005, jeg har nevnt for helsesøster at vi vil han skal ta den vaksinen, ikke noe tilbud om å få den gratis her. Vestfold..

Skrevet

Født oktober 2005, bor i Oslo, må betale!!!

Skrevet

hvilken kommune bor dere i som har fått den gratis.. er det bare å ringe helsestasjonen og spørre? eller går vi til legen?

Skrevet

Oslo kommune bydel Grünerløkka ;-) Bare bestill time til å sette sprøyta - møt opp uten sprøyte så finner de til deg! Har noen fått bør alle få!

Skrevet

jenta mi er født i august 2005 og vi ble spurt av helsesøster om vi ville ta den sprøyta på 1 års kontrollen. helt gratis... bor i hedemark vi da.

Skrevet

ikke meningen å virke grønn nå men,er det helsestasjonen som setter denne sprøten? trodde det var bare legen ser du...hm..

Skrevet

ringte til min helsestasjon og der får jeg den ikke gratis... må nokk betale for den jeg:( kiipt da at noen får dn gratis mens andre ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...