noegodtivente Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 fikk nettopp smerter i korsrygg("mensmurring") og i nedre mageregion. Da jeg gikk på do for å tisse komdet en veldig lys tynt flytende veske fra kjeden. fikk beskjed av jordmor denne uka at barnet har festet seg. Har termin først om 15 dager, så teoretisk er jeg vel "fødeklar." Det jeg lurer på er viss vannet har gått så tidlig før fødsel, bør jeg ta kontakt med føden alt nå? Eller viss ting roer seg, bør jeg få sjekket om vannet har gått?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Hvis det stoppet å renne så har det mest sannsynlig ikke gått... Ta på et bind. La det være på en stund og sjekk. Hvis det lukter sæd så kan det være forstervann. Det er ellers veldig vanlig med tyntflytende utflod på slutten. Er du usikker så ringer du føden.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Ta kontakt med føden å si at du tror du har lekket fostervann. Man skal ALLTID ta kontakt når man tror man lekker.
oops! Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Kan det være slimproppen? Kommer ikke alltid ut som "propp", kan være helt oppløst. Ring føden uansett!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Har du ringt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå