Mamsen86 Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hun hadde bæsjet litt.. Ikke noe mer enn vanlig - og omtrent all bæsjen hennes var som den pleier - men det var noe som var sånn mørkegrønt..?! Den pleier jo å være litt sånn gul/grønn av noe slag.. Men deler av den var skikkelig mørk, som spinat (beklager hvis noen nå da aldri kommer til å spise det igjen, hehe..) og den var myk, ikke hard eller noe sånt..
børdi Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 er nok normalt ,,, hender gutten min og har sånn gusjegrønn bæsj med spinatgrønne flekker.. hehe... Ser ut som kamuflasje nesten ,,:-)
Mamsen86 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 Hahaha, ja der sa du det - små soldater som har gjemt seg.. Nei, men ok, det var godt å høre! Det var helt nytt for meg, tror aldri jeg har studert en bæsj på så nært hold før - men det får så være.. Godt å høre at det er normalt med litt kamuflasjebæsj!
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 De får litt grønt i bæsjen når de har hatt litt vondt i magen eller fått i seg noe de ikke helt tåler, er helt normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå