Gå til innhold

øm og små vondt i magen.. (samme som skravle)


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er 6+4 idag og den siste uken har jeg vært veldig øm i magen og til tider vondt.. det stikker også enormt i eggstokkene når jeg reiser meg opp.. Jeg har en sønn på snart 2 år,men jeg husker ikke om jeg hadde det slik ved forrige svangerskap.

 

Lurer på om det er flere som har det sånn og som kan fortelle meg om det er normalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 7+4 i dag og har hatt det sånn siden jeg ble gravid. Fikk beskjed av legen på mandag at det er helt normalt. Er bare livmora som jobber og strekker på seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg mener å kjenne igjen følelsen liksom men var ikke sikker:) Vært på kontroll allerede?? Dama på legekontoret bare lo av meg og sa at jeg ikke ville få time før jeg var over 12 uker på vei... er ikke sånn vi pleier å gjøre det her sa hun.. (å ta inn før 3 mnd..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ringte et par dager etter at jeg ble gravid og da sa de at jeg kunne komme om noen uker bare. Tok en del prøver, blod og urin+ veide meg og hadde gu-undersøkelse. Legen sjekket at livmora hadde vokst, det var jo litt gøy da:) Vet ikke hva som er vanlig men virker som det varierer veldig når førstegangskontrollen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 6 uker på vei å har akkurat de samme smertene. Nesten så jeg var redd for at mensen kom til tider..hehe.. Så trur det er normalt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...