Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er annengangs gravid og er nok den fødte pessimist. Er bare så sikker på at dette aldri kommer til å gå bra. Er i uke 12+0 i dag og har ikke hatt noen komplikasjoner så langt. Ikke så mye som en bitte liten blødning og formen er bra. Magen vokser og kvalmen er borte. Men jeg er så redd for MA! Ikke at det er jeg ikke er redd for SA, men da kommer i allefall fosteret ut av seg selv. Men ved en MA vil fosteret bare dø inne i magen uten at jeg merker det. Har lest litt her inne om dere som har hatt en MA og sypmtomene er jo så forskjellige. Noen har hatt litt eller ingen blødning, mens andre har blødd både lenge og mye. Har fortsatt alle symptomene selv om de kommer og går litt fra dag til dag. Enkelte dager føler jeg meg supergravid mens andre dager føler jeg at magen er helt tom, selv om magen har blitt ganske stor nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7455315-livredd-for-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå