Kobra Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hvordan er formen ikveld da jenter??? Kjenner masse murringer og stikninger jeg da selv om jeg bare er 2-3 dpo! Litt tidlig for å kjenne noe da... Håper vi har klart det denne pp!!! Klem klem
attpåklatt!! Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Hei du!! Skulle akkurat til å logge av... Sitter her med både murringer og litt stikninger!! Og MYE luft i magen, det står fast liksom.... hååååper det er et symptom.. hehe!! Tenker masse på deg, håper virkelig det klaffer nå!! At det var en skikkelig "go-sprøyte" du fikk!! Klemklem!!
Kobra Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 Hei der =) Jeg og har MYE luft i magen....hihi...prøver å holde igjen så godt jeg kan... Får håpe vi kan ta følge til 1 tri...så tar vi med oss hele gjengen her inne i samme slengen =) Klem klem =)
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 noen av dere som har "kløe" innvendig??? Tror jeg må være merkelig jeg... Har en del murringer og kløe. Skulle gjerne tatt ut livmora og "klødd henne litt på ryggen" Hehe...
Kobra Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 Hihi.... Nja...ikke så mye kløe her....eller?? Hmmm...har ikke tenkt på det... Jeg er iallfall ganske "støl" på høyre side....føles som sting avogtil. Skal teste på julaften jeg tror jeg =) Hva med deg??
Nutmeg Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Hei hei Kobra:) Nå er det ikke så lenge igjen til julaften..... Gjett om jeg kommer til å lete etter et jublende innlegg fra deg når jeg kommer tilbake fra juleferiene! Jeg er på dag 34 i syklusen, og ingen tegn til tr. Heller ingen ting som tyder på at hun er på vei. Men, i og med det at jeg hadde 40 dagerssyklus sist, så har hun jo noen dager på seg til å melde sin ankomst.... Vi får håpe hun IKKE kommer før utpå høsten i 2007:) Håper ventetiden frem til testing går kjapt for deg, og at kroppen er snill og gir deg gode symptomer i ventetiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå