Gå til innhold

hei Minmai:)

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser i en innlegg her at du skrev noe om symfyse mål... skal de sjekke det hvis det ikek stiger?? mitt har ikke stigi på 3 kontroller.. jeg er i uke 40 nå og symfysemålet er fortsatt på 30..... jeg går ikke til jordmor men til fast lege.. han er så slapp på ting, gir meg liksom ikek noe informasjon om jeg har egghvitte i urinen el noe.. må lese meg til det liksom... men vet du om det er normalt at SF mål ligger på 30..?? nå som jeg kun har 4 dager til termin

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. Man hører så mye forskjellig. Det de var bekymret for var evt. lite fostervann og at babyen kanskje ikke hadde vokst noe særlig de siste ukene.. Det virket som om legene på sykehuset var litt uenige seg imellom også. Legen som undersøkte meg først mente at babyen hadde litt lite fostervann, og var litt liten, men legen som undersøkte meg to eller tre dager senere mente babyen egentlig hadde det fint, fikk nesten inntrykk av at han ikke ville ha satt meg igang, selv om han ikke sa det direkte.

Jeg ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg. Du har jo vært inne til kontroll nylig, og de undersøker jo om babyen har det bra.

Lykke til videre. Håper du ikke må gå lenge over termin! Skjønner at du er utålmodig nå.

Skrevet

legen min sa på forrige kontroll at de siste ukene skal symfysemålet "flate ut" for da synker magen..... så lenge den følger en kurve hele veien til slutten var det ingenting å bekymre seg for mente han..

jeg går også kun til fastlege...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...