Gå til innhold

I dag var vi på 3 mnd kontroll....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff det var virkelig ikke noe gøy! Har grudd meg i over en uke nå.Syns sååå synd på lille prinsessa mi.Måtte se litt bort et øyeblikk hvis ikke hadde jeg begynt å stor hulke...

Men,det gikk da over:)Ikke har hun reagert på den heller:)

Nå var hun blitt 5030 gram,60 cm lang tror det var ca 39 rundt hodet:)

Store jenta til mamma;) hihi

Andre som har vært? Hvordan gikk det? :)

Skrevet

Snuppa mi var 7050 g, 63,5 cm lang og 42,5 cm rundt hodet på 3 mnd. Blitt stor pike ja... Når hun var født var hun 3500 g, 53cm lang og 37 cm rundt hodet.

Hva var vekt, lengde og omkrets ved fødsel for Lineah da?

Skrevet

Var med gutten vår forrige tirsdag. Ikke no' gøy med to sprøyter, greit nok med den første, men andre vet de jo hva som kommer... Men, pyttsann, det gikk bra! Sutret litt etter sprøytene, men en runde på puppen gjorde underverker. Uten mat og drikke, duger ,som kjent, helten ikke, så da var det jo ingen tvil. Hadde litt feber (38,4) på kvelden, men det gikk over av seg selv og var borte neste morgen.

Han var 7055gram, 63 cm lang og hadde hodeomkrets på 42cm. Han vokser med rakettfart! Ved fødsel var han 4080 gram og 55 cm (dog med en gedigen vakuumkul, var unektelig litt "conehead"-schwung over det, ja!) Hodeomkretsen ble ikke målt.

Skrevet

Høres ut som om dere har noen gode kulmper ja;)

Det er så rart at dem forandrer seg så mye på så kort tid!

Sånn sett er det veldig kjekt å få gå hjemme.Man ser jo forandringer hele tiden:)

Snuppa var ved fødselen 3010g , 50 cm lang og 33 rundt hodet :)

Ser snuppa mi vokser omtrent likt som deres,bare lagt på seg litt mindre.Men det kommer vel:)

Skrevet

ja husker godt at jeg syns det var helt forferdelig... men heldigvis så gråt hun bare litt akkurat når hun stakk henne... jeg hoppet opp å bysset som en gal..;)

datteren min var 6240 og 62.5 cm lang.. og hun var 3220 gram og 49 cm når hun ble født...hun er nå 7 mnd og veier 7810..så hun har iallefall sluttet å vokse så mye..like greit siden hun vil bli bært heletiden..hadde blitt tungt om hun var 10-11 kg da..;)

Skrevet

Ja,er jo bare så hjerteskjærende å høre på "den skrikingen" hører det er vondt.Stakkars uskyldige små.

Samboeren min var med så han holdte henne da helsesøster stakk.

Jeg ble sååå irritert da han reiste seg opp for å trøste.For det ville jo jeg!

Men fikk bort irritasjonen,han føler nok det samme.Han må jo få muligheten for å trøste datteren sin han også:) Hun gråt veldig,men gav seg etter få min:)

Hehe ja hadde dem vært rundt 10 kg hadde det nok blitt tungt,men hva klarer man ikke;)

Skrevet

lille mathilde va 5260, å 58 cm..

ved fødsel va ho 2596 åå 45 cm..

Helsesøster sa at eg måtte ha fløte i puppan så mye som mathilde hadde lagt på seg ;)

Skrevet

Huff den sprøyta er ikke no gøy nei, men heldigvis er det glemt fort ;)

Her var det feber om natta, ca 39.. og sov heeele dagen etter omtrent...

Ellers var hun 2618gram og 43cm ved fødsel og 5435gram og 56cm på 3mnd kontroll, og da var det enda 12dager til hun ble 3mnd ;) så jeg har også fløte av ypperste kvalitet :P hihi

Skrevet

Mina var 5780g og 59,5 cm var kjempe fornøyd jeg:) Ved fødsel var hun 2878g og 48cm..

Skrevet

He, he, melder oss herved inn i fløteklubben vi også; knerten hadde lagt på seg 2kilo fra hjemreise fra sykehuset (3975g) til 6ukerskontreollen (5995g)! Ble nesten litt flau jeg... "Ehhhh, nei, han får bare morsmelk." Men, det er jo bare kjekt det! Håper han forblir fornøyd og fortsetter å vokse seg stor og sterk ennå noen måneder bare ved hjelp av "mors fløte". ;P

Skrevet

Var på 3 mnd kontroll blitt 6930g og 63 cm

Ved fødsel 3705g og 49 cm.

Hs sa at jeg også har fløte i puppene :-) Mange av oss :-)

Skrevet

Gode disse barna;)

Jeg er ikke med i fløte gjengen forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...