Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Tassen har 4 sylskarpe tenner han driver å biter meg med! I stad så beit ha nså hardt så jeg hyla.. Stakar tassen ble redd og begynte å gråte fikk ikke roa han ned før lenge.. Ble så fortvila selv så tårene mine rant også.. Uff!! Men nå skal jeg begynne å trappe ned på amming.... noen som har noen tips? han får bare pupp mellom måltider hvis han er tørst.. og om natta... Han er 6,5mndr...
Videlivi Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 har ikke noe tips, men har tenkt å slutte å amme den dagen vesla får tenner. Liker ikke å tenke på å bli bitt.... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 takk! trodde jeg skulle klare å amme lenge selv om han har fått tenner, meeeeeeeeen tror jeg skal slutte ja...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Klyp han litt forsiktig hvis han gjør det igjen. Da forstår de etter hvert at det ikke er lov å bite. Som regel er det ikke problem å amme selv om de får tenner. De suger fortsatt med gommene.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Har prøvd å klype forsiktig, men det funker ikke.. Han bare spiser i 1-2min så begynner han å leke å så plutslig tar han tak å biter hardft og lenge... HI
Sjokoholikern Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 hold han for nesa, så må han slippe taket =)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 ja det er klart.. men da har han jo allerde begynt å bite...AUUU!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå