Gå til innhold

Hva skal jeg drikke til juleribba?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til noe som er godt å drikke til juleribba? Er så lei av brus og vann. Vanligvis drikker jeg rødvin men har hørt at alkoholfri rødvin bare smaker saft... Kanskje eplemost? Eller andre ting?????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva med nyttårsaften? Til kalkunen...........????????????????????

;-)

Skrevet

Hei!

Alkonhofritt øl? Synes det smaker kjempegodt jeg.

Håper du finner noe godt du kan drikke til maten:)

Skrevet

på meg blir d brus;) Drikker somregel alltid det til julematen jeg;)

Men pass på å drikk mye vann og, for å veie opp for alt saltet i maten;) Så ungår vi mye vann i kroppen dagene etter:)

Skrevet

Har dere smakt de nye øl'ene til Munkholm? Munkholm Asia er faktisk ganske så godt.. Munkholm hvete var ikke helt MIN smak, men Asia er en sort jeg har stående i kjøleskapet nå, dersom jeg skulle få lyst til å kose meg litt ekstra... ;)

Skrevet

Hei!

Hva med cider? uten alkohol

Ellers så fins det cider champagne uten alkohol også

Tenkte jeg skulle kjøpe meg det!

Får kjøpt faktisk på RIMI! Og den er veldig god ,-)

Ellers kan du jo drikke villa faris - det er jo også godt!

Skrevet

ååå, sånn ordentlig eplemost er jo bare helt fantastisk da!

Hvis du kan få tak i fra telemark eller Østfold.. å, det er så godt det!

Skrevet

Julebrus fra Hamar og Lillehammer bryggeri, ingen slår den! Eller kanskje farris rett og slett?

Skrevet

jeg kommer til å kjøpe meg blåbær juice... likner veldig på rødvin... og det smakte godt med masse antistoffer:)

Skrevet

Vin skal visstnok ha gunstig effekt på forbrenningen når man spiser fet mat. Min vinkjennende mann foreslår som regel for meg at jeg tar meg litt ordentlig eplemost/eplejus i stedet. Det passer visst bedre enn mye annet. Vi liker best de som er ekte, uten tilsetningsstoffer og uten kullsyre. Ellers er det mange fruktjuser som er gode. Anbefaler nok helst slike med litt mye syre i.

Så kommer det jo helt an på hva du liker, da. Synes du skal drikke noe du liker veldig godt. :)

Skrevet

Hvis du liker juleøl, kan jeg anbefale Santa Claustaler. Den synes jeg er utrolig god :o) Ellers har jeg smakt alkoholfri rødvin som er god. Husker bare ikke navnet.

Skrevet

ja helt enig - smakte Santa Clausthaler igår - kjempegodt jo!!!

Skrevet

Jeg anbefaler Tonic water. Det er büde litt sött, surt og syrlig. Passer velidg godt til all slags mat synes jeg.

Skrevet

Hjemmebrygd øl! Er vel en alkoholprosent på 0,00005 i det far lager, så det går bra :) Og kjempegodt!

Skrevet

Jeg drakk jule-Munkholm på vårt julebord, og det var kjempegodt! :-)

Skrevet

Jeg skal drikke alkoholfritt øl og kanskje vin... men det blir julebrus til maten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...