Gå til innhold

Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for praten idag!

OMG.. spøkelses hviskeren er skummel idag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh? hehehe.....

bare vent du! blir mye værre!!!!!!!!!!!!!

takk for praten ja! kos deg med faktion og midnight hour :-D

Skrevet

Ja.. Faktion ja.. må gå å se etter noe med dem nå.. :) Hadde glemt det..

Spådde deg btw.. desember ser bra ut.. fikk bare goe og varme følelser, kort og pendelsvar.., hvis ikke sto beg. a jan strekt hos deg av en eller annen grunn.. vet ikke hva som skal skje da..

Natta

Skrevet

så gøy :-) håper desember bringer aldeles så liten julegave!!! skal ha eksamen nå... huff og huff.... tror ikke jeg klarer å stå på denne engang. har lest så lite *ler* har ikke klart å fokusere!

Hva skjer i begynnelsen av januar? hmm.... har en eksamen da.. det har jeg..... og skal jobbe en el! mulig det er eksamen som går bra?

du får sove godt, og gi jonas en klem fra meg...

visste du forresten at sambo nesten ble hetende Jonas? Moren hadde kalt han jonas frem til han var 4 mnd, for de fant ikke navn på han, men da de skulle døpe han, ombestemte de seg til det sambo heter i dag :-p (vil ikke røpe alle navn her på bim)

feeeed :-)

Skrevet

Ja det håper jeg å for din skyld... :)

Eksamen går nok bra, er mye logikk som vi snakka om vettu..

Hmm.. tror ikke det har noe med eksamen å gjøre eller jobb det i januar! Vi får nå se hva som skjer...

Kult.. godt han ikke heter det, da kunne jeg kalt mitt lille gull for Jonas.. :)

Nå skal jeg til jm og ut på renees å sette opp ei liste over hva jeg trenger når lillegutt kommer ut.. ;)

*sender goe eksamenstanker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...