Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Uff, dette er pinlig, men... Jeg har altså bare så utrolig lite lyst! Mannen min er klar for sengerulling når det skulle være, mens jeg..... Noen gode råd??
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Kos masse med hverandre!!!! Varm opp lenge før dere setter "ordentlig" igang.... Det hjelper for meg iallefall... Ekstra spennende er det å rote litt på offentlige, skjulte steder, men det er meg da..... Hehe.... Snike seg bort å leke litt liksom...
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hehe, kanskje det ja! Da hadde han nok bllitt lang i maska tenker jeg!! Hihi=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er på samme "linja" som JuneSus - uventet klining er bra :oD Ellers så kan det være greit med litt karantenetid også - dvs at man gjør det helt klart for hverandre at man bare vil kline, sånn at det ikke blir noe forventningspress om "full pakke". Det har funka bra her i gården i alle fall. Kjipe perioder, men trøsten er at de ikke bare kommer, men går også )
eva luna Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 La han gi deg en orgasme før dere setter i gang, eller slik at du nesten kommer, da hopper du garantert oppå han etterpå :-)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Har hatt det og har det litt på samme måte.....sliter med lyst. Det er ikke greit......spesielt når du føler du må- det blir jo ikke barn uten sex lissom..hehe. Et godt råd er....ikke gjør det på kvelden når du er sliten....prøv å vær spontan slik de andre sier.........
Blomst19PP Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 OG husk: Vi blir ikke gravide i munnen uff da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå