Gå til innhold

når bynte dere førstegangs og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få mage?? bare lurer,jeg er på besøk fra 1.tri.er 11uker og har ikke eei bukse som passer lengere.

ha en fin kveld jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 11+3 og sliter litt med buksene mine jeg også. Har kjøpt en mammabukse og det er bare sååååååå godt å gå med den i forhold til andre. Er vel mest luft i den her magen min enda, men ser ganske gravid ut ja:)

Skrevet

Hei du :) Jeg begynte vel å få mage i uke 11 tenker jeg.,. da kjente jeg at joggebuksene måtte tas i bruk for fullt :):) hehe.. Nå er jeg ferdig med 17uker.. å nå kan jeg ikke bruke dongeri buksene.

Ha en fin kveld du å :):)

Skrevet

Jeg er 26+4, og går fortsatt med dogeribuksene mine, men det er jammen ikke lenge til jeg må gi etter..hehe. Begynte å få mage i uke 20, gikk å venta og venta og venta! Nå vokser den ekstermt fort!!

Skrevet

takk takk folkens.følte meg så dum med "DEN" magen også bare 11uker.hehe

Skrevet

ikk å mage rundt uke 11 og i uke 12 passet ikke dongeri buksene lengre iallefall;-)

Skrevet

Kjøpte min første mammabukse igår... Er 20 uker på vei i morgen...

Kan fortsatt bruke endel av buksene mine, men liker ikke at det klemmer nederst på magen, så jeg fant ut at jeg kunne begynne litt smått å handle inn nå... Må jo ha det uansett, så det er jo egentlig bare bra å handle det inn tidlig så får man brukt det mer.. :-)

Skrevet

Eg byrja bruke dei store mexico-dongribuksene mine (etter 8mnd på tacodiett måtte eg kjøpe større bukser... heh) i veke 10. Men har ikkje trengt å bruke mammabukser enno. No synes eg det er mest behageleg å gå med joggebukser då, dongribukser strammar sånn i skrittet.

Men eg føler at eg fekk stoor mage i veke 12 og så har den "krympa" litt igjen no, så eg trur det er pga oppblåstheit (er det eit ord?!) - uansett godt å gå med noko som ikkje er stramt over magen!! :)

Skrevet

kjøpte første mammabukse i uke 16. fikk vel litt mage i uke 14 eller no..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...