Nina-med passasjer Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Få mage?? bare lurer,jeg er på besøk fra 1.tri.er 11uker og har ikke eei bukse som passer lengere. ha en fin kveld jenter:)
♥ McQueen♥ Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Er 11+3 og sliter litt med buksene mine jeg også. Har kjøpt en mammabukse og det er bare sååååååå godt å gå med den i forhold til andre. Er vel mest luft i den her magen min enda, men ser ganske gravid ut ja:)
|*Mamma til A*| Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hei du Jeg begynte vel å få mage i uke 11 tenker jeg.,. da kjente jeg at joggebuksene måtte tas i bruk for fullt :) hehe.. Nå er jeg ferdig med 17uker.. å nå kan jeg ikke bruke dongeri buksene. Ha en fin kveld du å :)
nybaby2010 Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Jeg er 26+4, og går fortsatt med dogeribuksene mine, men det er jammen ikke lenge til jeg må gi etter..hehe. Begynte å få mage i uke 20, gikk å venta og venta og venta! Nå vokser den ekstermt fort!!
Nina-med passasjer Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 takk takk folkens.følte meg så dum med "DEN" magen også bare 11uker.hehe
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 ikk å mage rundt uke 11 og i uke 12 passet ikke dongeri buksene lengre iallefall;-)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Kjøpte min første mammabukse igår... Er 20 uker på vei i morgen... Kan fortsatt bruke endel av buksene mine, men liker ikke at det klemmer nederst på magen, så jeg fant ut at jeg kunne begynne litt smått å handle inn nå... Må jo ha det uansett, så det er jo egentlig bare bra å handle det inn tidlig så får man brukt det mer.. :-)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Eg byrja bruke dei store mexico-dongribuksene mine (etter 8mnd på tacodiett måtte eg kjøpe større bukser... heh) i veke 10. Men har ikkje trengt å bruke mammabukser enno. No synes eg det er mest behageleg å gå med joggebukser då, dongribukser strammar sånn i skrittet. Men eg føler at eg fekk stoor mage i veke 12 og så har den "krympa" litt igjen no, så eg trur det er pga oppblåstheit (er det eit ord?!) - uansett godt å gå med noko som ikkje er stramt over magen!!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 kjøpte første mammabukse i uke 16. fikk vel litt mage i uke 14 eller no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå