Gå til innhold

Hvordan er kvelden din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg steller gull gutten min sånn i 20 tiden, og legger han rundt 21. Han ligger å døser den stund, men kvikkner til igjen når han "finner ut" at han har vondt i magen. Dette gjør han ganske menge ganger....men jeg går bare inn til han når han begynner å skrike,ikke når han sutrer.

dette roer seg ned rundt 11 tiden normalt...

Er det noen andre som føler at babyen dems får mer vondt i magen etter at dem har lagt seg?Han har jo ikke vondt i magen når han ligger i vogna lenge....

Skrevet

Hvor gammel er gutten din? Jenta her hadde endel vondt i magen da hun var mindre. Så hun likte best å ligge på siden. Alle sier at de SKAL ligge på ryggen, men det ville hun ikke. Så hun lå på siden i ett par mnd. Fant ikke roen på ryggen. Men nå ligger hun på ryggen:) Skal jo ikke oppfordre deg til det. Men du kan jo prøve litt mens du er hos han kanskje....? Var ikke så mye til hjelp det her men...

Skrevet

Min sønn er 4,5 mnd og jeg steller han i ca 18-tiden.Prøver å holde han våken til 18.30 eller 19.00. Da legges han for natta.Må opp noen ganger for å putte tutten inn i munnen, men nå har jeg sluttet å gå opp bare for sutring.Av og til blir han overtrøtt og da blir det bare rot. Han har ligget på sidene siden fødsel. Vil ikke roe seg på ryggen.Leste en eller annen plass at hvis de er plaget med gulping skulle man legge dem på venste side, for det hjalp.

Prøver av og til å legge han på ryggen, men det er bare å lage arbeid. Da ligger han å kaver og griner i "evigheter". Jeg snur han ca 2ganger pr natt (når vi legger oss og kanskje en gang til før vi står opp)Men vi snur han bare hvis han er halvvåken.Passer på om dagen og legge han på begge sider i vogna så han ikke skal få favorittside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...