Gå til innhold

hva gjør dere på i kveld da??

Anbefalte innlegg

jeg surrer:)

har klart å få av sengetøyet og driver egentlig å rydder og vasker på soverommet...... har fått på en klesvask og da gjenstår det bare å legge på sengene og vaske over gulvet før jeg føler meg ferdig for kvelden....

men ting tar tid! er helt utslitt.....

må si jeg gleder meg litt til å ha krefter nok til å ta hele huset på en dag!!!

og dere da? hva gjør dere på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7454187-hva-gj%C3%B8r-dere-p%C3%A5-i-kveld-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sitter og venter på at lille gutt skal komme hehe.. eveig opptimist:) *LER* sliter med halsbrann så det suser her.. æsj altså.. oxo disse murringene i magen..usj... men men det kommer noe godt ut av det til slutt.. hehe

Sitter og slappera med beina høyt og pc'n i fanget! Syns jeg fortjerner det etter en (etter forholdene) lang skogstur i dag! :o) Deilig med solskinn og frisk luft og glad valp.

Har hatt sånne mensliknende murringer i et par dager nå, håper det snart skjer noe!!! Give me some pain...

Annonse

Sitter her med sinnsyk tannpine og kjeder meg. Sambo skulle en tur på verkstedet, så håper han ikke blir sen.

Har lyst til å si jeg er i fødsel sånn at han kommer hjem =) Men så slem klarer jeg dessverre ikke være!

SÅnn! da er nista te sambo smørt, og skal nå begynne på moroa med å henge opp klær og re ferdig senga:(

*stønner*

men men. er ikke mye hjelp å få av den tvslaven som har grodd fast borti sofaen;)

så etter det trur jeg faktisk at jeg tar natta:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...