Gå til innhold

gravid trening i Sandnes?? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger trim rett og slett,har aldri vært flink til å trene, har gått turer og trent litt innimellom,men vi flyttet i sommer og da ble det liksom slutt på treninga også.. og nå som jeg er gravid,så føler jeg at kroppen bare blir stivere og stivere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noe, men kanskje vi kan gå på tur i lag etter jul? Jeg trenger også å trimme litt. Hvor bor du?

Skrevet

Egentlig tror jeg at en gåtur i utmark er noe av det greieste, og ikke minst er det billig! Men hvis du er av dem som har lettere for å få trent når du er sammen med andre eller kan gjøre det innendørs, er jo svømming topp. Har ikke åpningstidene til Giskehallen i hodet, men du kan kanskje undersøke selv (http://www.sandnes.kommune.no/index.asp?topExpand=1000094&subExpand=&menuid=1000574&strurl=1003887i&context=0)

Ellers går jeg selv på Jazzercise. De har trening flere steder i Rogaland, blant annet på Havanna, inne på Sports Club (http://www.jazzercise-sandnes.no/). Jeg lurer på om et medlemskap på Sports Club inkluderer Jazzercise. Da skulle du ha mange muligheter. På Jazzercise-timer bestemmer du selv hvor mye du vil hoppe eller hvor hardt du vil ta i. Det jeg liker med Jazzercise, er at man får trent det meste av kroppen. På slutten av timene er det styrkeøvelser. Fortell instruktøren at du er gravid, så gir hun deg tips til hvordan du kan gjøre øvelsene enklere. Livmoren min sier i hvert fall fra når jeg har hoppet nok, og da går jeg over til å bare gå i stedet for å hoppe lett.

Jeg håper du finner noe som passer deg. Det er godt å få rørt litt på seg under graviditeten.

Skrevet

Jeg bor på Austrått,er 28 år og har ei jente på 3 fra før av.

Du da?

Skrevet

Jeg er 34 og bor i Skaarlia. Jeg venter min første, det er en jente!

Skrevet

Heisann. Bor også på Austrått:) Jeg vet at de har hatt treningstimer tillrettelagt for gravide på sportsklubb på tennisland. Usikker på om de har det enda,men jeg tenkte at jeg skulle sjekke det opp hvertfall for det virker veldig kjekt! Ellers så går jeg også mye turer (har hund), god måte å trene på det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...