Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Noen som vet om dette stemmer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette blir nermest "gjetting" fra min side, men jeg mener også å ha hørt noe om dette, så jeg prøver meg selv om jeg ikke er sikker Korriger meg dersom jeg har hørt/tar feil, da dere!

Mener å huske at det var en liten periode for noen år siden da man måtte søke om å få hete dyrenavn (bjørn, ravn osv.) Men tror de gikk vekk fra det igjen, slik at du nå ikke trenger å søke. Nå er vel det meste lov, tror jeg, så lenge det ikke er en opplagt belastning knyttet til navnet. Jeg liker forresten også (noen) dyrenavn! (Favorittene er vel Ravn og Jerv) :)

Annonse

Er du helt sikker på det Anonym? Er altå ikke sikker på hvordan det der hver hang sammen, men var nesten sikker på at det er lov nå. Iallfall hvis du søker..

Syns det skulle være veldig dumt i så fall, om man ikke skulle få lov i det hele tatt å kalle ungen for eksempel Bjørn, som er ett så godt etablert navn! Ikke alle vil ha dobbeltnavn, av forskjellige årsaker...

Leser over innlegget mitt før jeg poster det her å ser at det kanskje kan virke litt krasst, det første jeg skrev til du Anonyme over. Det var ikke ment slik, bare lurer jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...