Gå til innhold

noen som ikke er kvalm i det hele tatt her???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg var litt uggen i mine første uker,men nå er jeg i fin form:) har ikke vært direkte kvalm!mange som sier at kvalme er et godt tegn på at det ikke går galt da!det kan jo ikke stemme egentlig,var ikke kvalm sist heller jeg,gikk helt fint det:) så ikke heng dere opp i kvalme/ikke kvalme når det gjelder å miste altså..mange av de jeg kjenner har aldri vært kvalm heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5+1 og jeg er ikke kvalm i det hele tatt...

(men det er kanskje litt tidlig å bli kvalm eller?)

 

Vet ikke hva som er "normalt"....

 

Har ømme bryster,tissetrengt hele tiden og så har jeg akkurat som mensmurringer.....tror det er livmoren som utvider seg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke vært plaget med kvalme heller. Litt uggen en uke ca, ellers kjenner jeg ingenting! Blir nesten litt urolig av å ha så få symptomer. Men har da noen. Masse luft i magen, så buksene mine passer ikke lengre:( Temmelig trøtt hele tiden, ømme bryst.. så symptomene er her, så jeg skal vel ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som har mange symptomer klager for det...

Og vi som har lite symptomer klager for det....

 

Så det er ikke lett dette her. Tror vi ska være fornøyd med å ikke være kvalm...for det er noe jeg misliker....hehe!!!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også "uten symptomer". De symptomer jeg måtte ha er iallefall ikke så tydelig at jeg kan si de kommer av graviditeten..Dette er hva jeg har;

 

Litt "Kvalm" når jeg er sliten

vond/støl rygg/korsrygg (kan være pga av feibelastning..)

Fryser mye(er generellt ganske frossen, men kanskje litt ekstra...?)

Ømme pupper, men på samme måte som ved TR så det var ialefall ikke noe "forvarsel" på at noe annet var på gang.

Går en del sulten/ blir raksere sulten. Men ikke verre enn at jeg greier å holde meg til de vanlige måltidene.

 

Ellers så kjenner jeg ingenting, nada, nothing...

 

Forrige graviditet så var jeg veldig tissetreng på denne tiden, men ingen andre symptom enn det.

 

Hva kjenner dere da, hvis dere skulle plukke ut noe som KAN være symptom :o)

 

Vi får vel bare prøve å være glad for det og oppmuntre hverandre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant en venninne av meg mistet nettopp, og hun var super kvalm. Det trenger ikke bety noe. Jeg er heller ikke kvalm. Mine symptomer er trøtt, hode pine, og ømme pupper. Det var liksom det:-( vil så gjerne kjenne et tegn på at alt er ok, men er vell en stund til enda.er nå i 10. uke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også kvalm når jeg blir sliten, eller har spist litt lite. Merker at jeg blir fortere sulten, og må tisse oftere. Og så er jeg så trøtt, så trøtt når ettermiddagen kommer.

Puppene er litt ømme, mest på utsiden (ømt fra armhulene og framover liksom)

Jeg skal til UL i neste uke, og er så spent. Bare 6+3 i dag, men føles som om jeg har vært gravid en evighet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var kvalm fram til uke 9 etter d har jeg vært fri fra kvalme,ble brått stopp egentlig(litt bekymret egentlig),men deilig å få i seg mat osv igjen..legger på meg i rask fart=O/ er 10 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kvalm. Er i dag 10+3 og fromen er strålende! Eneste symptomer jeg har er at jeg tisser mye, fryser mye og litt ømme bryst.

Kan bli litt "uggen" på kvelden, men det går over når jeg legger meg - og om morgenen er formen på topp;-))

 

Var nesten litt bekymret jeg også, for har vært en del kvalm i de to forrige svangeskapene, men var på ul i går og alt så helt fint ut;-)))

 

Så Fikk beksjed om å nyte graviditeten og ta det som en ekstra bonus at formen var så fin.

 

Selv tror jeg det handler om at jeg holder meg i form, spiser sunt og drikker mye (!) vann! Er i alle fall med på å forebygge noe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...