♥kinemor19og lille oliver Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 jeg tror jeg har fått svangerskapskløe. jeg det klør på kroppen spessilet ved kneet, armen og magen. jeg glemte å ta det opp meg jm når jeg var hos hu. er det/kan det vere farlig? burde jeg ringe legen å få time. skal ikke dit før 4 januar:/ er det svangerskapskløe så har jeg hatt det en stund nå, men har ikke tenkt så mye over det:/
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Har selv et innlegg om det lenger ned som du kanskje har sett. Kan være farlig med svangerskapskløe ja. Les denne artikkelen http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html Det er imidlertid ikke uvanlig at man klør i svangerskapet, rundt magen er veldig vanlig. Hvis det føles uutholdelig, ville jeg oppsøkt lege. Ventet selv i 6 uker før jeg oppsøkte lege pga. kløen, og nå har jeg forhøyede leververdier som kan være farlig. Burde kanskje oppsøkt lege før, fosteret ser heldigvis ut til å ha det bra. Jeg får mest sannsynlig svar på noen prøver i morgen, i verste fall må jeg forløses, men håper ikke det er tilfellet. Virker som det er farligst etter uke 30 ut i fra den artikkelen. Du burde jo kanskje ta en tur til legen, og få tatt noen blodprøver. Selv har jeg jo gått å vært urolig i seks uker uten å oppsøke lege, og etter at prøvene forelå i går ble jeg umiddelbart sendt til undersøkelse på sykehuset.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 ojj..best å ringe legen imorra. tusen takk for svar og håper alt går bra med deg og den lille..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Jo, takk for det! Lykke til selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå