Gå til innhold

Oi da! Er det mange som har tro på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp et innlegg om dette med at sæd kan sette i gang fødsel. Er det slik at de fleste tror dette kan ha noen effekt?

Jeg vet jeg er moden og har 1-2 cm åpning.

Hadde nettopp en hyrdestund med min kjære, men lurer på om det er smart dersom jeg helst vil gå til terminen?

Har termin femte januar, og er altså 37 fullgåtte i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner fortalte at da hun var på svangerskapskurs sa jm at det eneste som kunne funke av alle "kjerringrådene", var sex.....

Skrevet

Jeg var hos jm på mandag og spurte om det samme. Hun sa at det fins stoffer i sæden som er akkurat de samme som i stikkpillene som blir satt for modning på sykehuset ved igangsettelse.

Samleie med sædavgang KAN bidra til å sette igang fødsel HVIS man er moden nok i utgangspunktet. Det behøver ikke å gjøre det, men det kan gjøre det. Hvis du er moden altså :)

I ytterste konsekvens kan altså hyrdestunden din gjøre at du får småttisen din med deg hjem til jul. Eller endorfinene som ble frigjort når dere lå sammen gjør deg såpass avslappet at kroppen blir enda mer klar for fødsel - eller du får rett og slett en god natts søvn med en god følelse i kroppen - that's it :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...