Gå til innhold

hallo natti natt:) jeg fikk en posetiv el test i dag,,blir det en spire denne pp?

Anbefalte innlegg

her er jeg vettu:)

har el i disse dager og lurer på om jeg får en spire denne pp?

jeg har tatt en eggløsningstest i dag og den var posetiv og i følge babyverden har jeg el i morgen..

hva får du opp på meg denne gangen?

jeg er født 08.04.84..

klem

Fortsetter under...

Hallo

Så spennende då!!Å JA, så absolutt!!Kos dere i vei, no blir det små folk på dere, kan umulig ta feil no, då skjønner eg ingenting.Duuuu,ville du sett på de sp eg har stilt no?Om du orker??

Jente får eg opp på degMen du, ser du om eg blir gravid med spiralen, eller om eg kjem på å ta den ut,he,he.Skal vel litt til å bli gravid med den,for den sto fint sist når eg sjekka.Klem

Ja fekk egentlig så veldig jente opp på deg.Blir ei lita dokke som vil like å pynte seg trur eg.Ett spørsmål til,sidan eg hadde kolikkunge sist, som ikkje sov rundt før han var to....,ser du om den lille blir rolig??Om det blir litt nattesøvn,he he

Annonse

du har helt rett at det blir ei dokka om jeg får jente,for jeg elsker å pynte:) så da blir det ei litta dokke med spenner i håret:)

jeg får opp at din neste baby ikke får sånne plager som din forige,men at neste blir roligere,men at det kabn være litt lite søvn de første ukene,men at det gir seg etter en stund..så ikke tenk på det:)

Hei kjære venner:)

Unnskyld at jeg blander meg inn - klarer ikke å la være nå:) hihi:)

Så artig Baas!!! Tvi tvi:) Ikke sitt her og bruk opp tiden din:) - Hopp i høyet:)

Stor klæm til dere begge:)

Da tror jeg du slår meg med evt en pp:) Er vel spådd i månedskiftet des/januar jeg:)

Klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...