Gå til innhold

huff,det er vell ikke farlig?...


Gjest

Anbefalte innlegg

vi skal flytte i helgen så jeg pakker litt i dag (gleder meg sånn.hehe) har pakket litt bob bob tunge ting,og bøyd meg mye opp og ned...nå kjennes det som ett stort press i livmoren og svir på begge sidene nede ved magen og der som magen går over til lår...(viss det sier noen noe.hehe)

 

er det farlig? kan jeg virkelig skade svangerskapet ved å pakke?

noen som hvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lytt til kroppens signaler, og de sier vel kanskje nå at du må ta det litt rolig ? Ikke gjør noe som føles vondt. Ellers har jeg både pakket og flyttet opptil flere ganger i løpet av mine svangerskap (3. nå), uten problem, men jeg har aldri spnotanabortert. Ville tatt det ganske rolig hvis jeg hadde gjort det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi.. jeg ville tatt det mer med ro ja. Skjønner godt at det ikke er så lett, jeg er i akkurat samme situasjon selv! Fikk nøklene til vår nyinnkjøpte leilighet i dag og skal ta flyttelasset i morgen. Har jo holdt på å pakket endel da, og jeg kjenner også "protester" der nede. Jeg tok det på alvor og sa god natt til gubben og gikk og la meg kl ni. Våknet selvfølgelig noen timer etterpå, derfor sitter jeg her nå ;-)

 

Jeg er så heldig at jeg har mange til å hjelpe meg. Sambo pakker fint han og er forståelsesfull. Og i morgen skal søstra mi hjelpe oss hele dagen med småting, så kommer kompisene til sambo pluss svoger og tar alt det store og tunge. Har ikke du noen som hjelper deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...