Gå til innhold

cellprøver??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ær det någon annan som har tagit cellprøver under en graviditet?? Kan det skada bebin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det i begynnelsen ca uke 10. Hadde ikke tatt det på 3år, så jeg måtte. Ikke noe farlig det;) Kan blø litt, da slimhinnene er skjøre. Jeg gjorde ikke det da, men jeg blør ikke så lett. Men det er vanlig det.

Skrevet

Hej..

Var hos legen i dag och skulle ta den men hon fick det inte till, nått med att livmodern var svårare att nå nær man ær gravid så nu fick jag remiss till gyn på sjukhuset och det kænns liksom inte alls bra att dom ær och røromkring så næra min prins.

Men tack før svar.

Skrevet

Jeg var hos gyn i uke 12 for ny celleprøve og biopsi. Fikk beskjed om at det ikke var noe farlig for babyen, og fikk også se på UL både før og etter prøvetakingen, og babyen hadde det helt fint:) Jeg blødde endel etterpå, men det skyldtes nok biopsien. Som hun over skrev så blir slimhinnene litt skjørere under graviditet. Lykke til!

Skrevet

Tack før svar.

Ær i vecka 26 och kænns liksom som man kunde væntat till bebin ær ute innan man tar prøven, men men ær væl bara att bita det i sig. Ha en god kvæll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...