Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 ...kveld etter kveld. Mannen min gjør forsåvidt sin del, men er mye borte på kveldene. Og så er ansvaret for Tassen stort sett mitt. Jeg må passe på at han får sove, at han får grøten sin, at han får bade. Jeg må være klar til å ta han hvis han skulle begynne å gråte når han ligger på gulvet eller i senga. Mannen min er "opptatt" med noe, PC eller på badet. Den luksusen har ikke jeg. Ble så lei og deppa av det i kveld. Han gjør sin del av oppgavene hjemme, men har lite tid igjen til meg.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 hvis det er noe trøst så er det flere av oss..samboeren min jobber hele uka også jobber han som dørvakt i helga og da sitter jeg her med lillegutt og datra hans helg etter helg..på dagtid får jeg ikke gått på do engang uten at jeg må ha med meg lillegutt..blir snart gal jeg..og det værste er at han ikke skjønner at jeg blir sliten og vil ha litt alene tid..for det har ikke han sier han,men hva er det han har da han står i døra helg etter helg?han jobber ikke der for pengene for det er ikke noe å skryte av.. han lovte å slutte da lillegutt kom,men han jobber der enda..
Hoppetussa Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 På en måte synes jeg det er helt greit at jeg har det sånn, men samtidig er det jo et tap for pappan da, at han ikke får vært så mye sammen med datteren sin. Tenker at det kanskje blir enklere for han når hun blir større, kan klare seg mer selv, og at de kan "finne på litt flere ting" sammen. Men når vi har det sånn, får jeg aldri overskudd til han. Nå har jeg lagt snuppa, og for å klare morgendagen må jeg legge meg snart. Så får han sitte oppe så lenge han gidder alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå