Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 er det noen andre som har det??
Dizzie_mortil3 Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Ja jeg! Beregnet EL 23.des og da blir IKM 4.januar... Vi kan jo vente sammen? Jeg er nå 2 pp etter SA. Hva med deg?
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har sen uke 1; Hvis regninga mi stemmer etter alt klusset ;-) Så moro at vi har omtrent sammen da!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 har el 19, ifølg. kalkulator ting, skal teste denne mnd.og ikm 2 januar.. er på 2 ofisielle pp.. har hatt noen sa og ma tidligere.. men har ny sambo og vi vill prøve etter vi hadde en sa.. da var det ikke planlagt da.. men nå VIL vi ha:) ja det er alltid gøy å ha noen å vente med:) håper vi blir flere å
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Har du begynt å teste etter el foresten?? Nyskjerrig vetu *Ler*
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2006 ja kult, det er skjebnen vet du;):)hehe
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2006 hehe vet du junesus, vi har kjøpt familie bil, får den i morra..med barne sete og hele pakka:) haha så nå må det jo bare klaffe her..............
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2006 nei har ikke fått testene, men vi har oss bare hver dag,,hehe..
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Har dere det eller??? Nææhh, så herlig a:)))) *Ler* Så utrooolig søtt av typen din å da:) Alle planene klare for dere lissom:) 100% sikker på at det klaffer for deg jeg, så... Har mer troa på deg enn på meg selv faktisk, hehe!!!!!!
Dizzie_mortil3 Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Jeg bruker ikke tester jeg...men temper hver dag. Gjør dere?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2006 ja han er klar som ett egg.. fikk litt vond av han i dag for broren ringte å sa att de skulle ha baby, og det var ikke så veldig planlagt..menmen vertfalt så hadde han sååå lyst til å være først.. så nå er det han som skal slite meg ut tror jeg,,hehe.. han mener vi må ha oss vær dag så vi ikke bommer.. han er så søt:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2006 skal teste denne mnd:)
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #13 Skrevet 13. desember 2006 Tester for første gang denne mnd, og har begynt å tempe, men det blir jeg ikke klok på med det første tror jeg :-) Må nok se det litt mer i større perspektiv. He he.. Men har en good følelse på disse testene, jeg as. Uff, det var litt kjipt da :-( Men blir du gravid nå så har du jo ett perfekt par å "leke" med ;-) Det blir jo søskenbarn det, moro når det er i samme alder!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2006 ja jeg syntes det var kjempe koselig,..det passer jo perfekt.. men det gikk litt inn på han.. tar du tempe å du ja? åssen fungerer det??
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #15 Skrevet 13. desember 2006 Har du vært innpå fertilityfriend.com? Ganske allright system egentlig, akkurat begynt å bruke det selv (ca 2 uker). Da kan du bare taste inn de forskjellige opplysningene (temp, sekreter, sex osv...) du har også "sjekker" de om du er i en fruktbarfase etter opplysningene på en måte... Tror jeg iallefall.. He he.. Etterhvert blir det jo ett ganske bra bilde av åssen tempen er i hele syklusen din før el, etter el, om du er blitt gravid (da øker jo tempen og holder seg høy) eller hvis den synker (da kommer jo som regel tr snart) osv. Kan jo egetlig forstå han. Dere hadde akkurat hatt en sa? Husker typen når vi mistet.. Han gråt og gråt:-( Går veldig sterkt innpå noen gutter. Han hadde fortalt det til kompiser å sånn vetu, så det gikk veldig hardt innpå han. Han var nesten verre enn meg :-) Han hadde ordnet både seng og vogn før jeg rakk å snu meg omtrent *Ler*
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 13. desember 2006 det er så deilig når de å er så klare for det:) ja der skal jeg gå inn å sjekke forholdene....
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #17 Skrevet 13. desember 2006 Tror vi hadde det omtrent som dere: først ble jeg gravid uplanlagt, hadde en ma, og etter det har han vært spinnvill... ;-) Men han begynner jo å bli "gammel", hehe, og alt ligger på en måte til rette for det nå. Stor nok leilighet og økonomien er bra. Trenger bare en utdannelse jeg nå, så er alt i boks... Hvis du trenger ett godt termometer selger de på babyornot.no... Eneste stedet jeg fant iallefall
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 13. desember 2006 va inne på den sia, veldig bra den:) kan man ikke bruke vanlig? eller kjøpe på apotek?
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #19 Skrevet 13. desember 2006 Jeg kjøpte først en på apoteket, men den var sånn 00,0, og man burde visst helst ha 00,00 hvis du skjønner...
Junipia Skrevet 13. desember 2006 #20 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Jetg har IKM 1.jan! Tenker å teste på nyttårsaften Har blitt spådd av flere at det skal klaffe denne pp, så spenningen er stor:) Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå