❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har altid slitt med at jeg har vært oppblåst i magen. Men de siste ukene har det vært hlt ekstremt, det har liksom blitt værre etter at jeg sluttet på pillen. Var nettopp å så på bildene her, men jeg har større mage enn mange av de. Ikke så kjekt å se ut som en er gravid når jeg ikke er det. Han som jeg bor med bare ler og sier at jeg sikkert er gravid, men kan jo ikke være det, eller??? Bare tre uker siden jeg sluttet på pillen.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 magen blir jo ikke stor etter tre uker da. Du kan jo være gravid forde om..
Dr. Horrible Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Det å bli oppblåst i magen er eit teikn på graviditet, men kor tidleg det kan begynne er eg usikker på. Hos meg kom det vel ca i vere 7 trur eg. Følte alle buksene mine var for trange/stramma over magen. Klarte omtrent berre å gå i joggebukser, sjølv om fosteret var alt for lite til å gjere noko utslag. Det ER mulig å bli gravid "umiddelbart" etter pilleslutt, det er ingen regel som seier at alle får mensen ein gong først. Når kan du teste?
Dr. Horrible Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 ...Men det kan jo og vere kroppen din som jobbar med å komme i lage igjen etter pilleslutt...
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 Første dag jeg fikk mens var1 desember. Men den varte bare i tre dager, og var ikke så mye jeg blødde. Har ikke hadt positiv EL test så vet ikke når jeg kan teste.
Dr. Horrible Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Mensen kan jo vere veldig ustabil etter pilleslutt, så det er vel ikkje unormalt at den berre varte i tre dagar. Kanskje el er rett rundt hjørnet då? Om du ikkje er sikker på når (og OM) du har hatt el, er det vel generelt ok å teste ca 4 veker etter forrige mens begynte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå