Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Funderer litt hvor det blir av mensen jeg,. Har nå testet en haug med graviditetstester i hele november men alle er negative. Kunne dere ha sett litt på oss hva som skjer fremover? passer litt dårlig med en graviditet nå. Skal jo oppereres i januar. Kjekkt om dere kan se masse trivelige ting i året som kommer!!!

Meg: 090180

sambo:240379

lillemor: 130306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Er flinkes med direkte sp eg.Men skal sjå på mensen din eg.Men aller først, eg får opp tur på dere.Våren gjerne.Syden, har dere tenkt på det??Eg får ikkje opp graviditet på deg.Du er ikkje litt stressa inni deg pga denne op som du snart skal igjennom?Fekk liksom opp det aller først nemlig.Fekk opp at mensen kjem i januar.Blir ein lang pause på deg då? 2008 fek eg opp graviditet på deg.Fekk opp god økonomi på dere i 2007.Og det ser ut som at dere skal på kjekk tur til sommeren,gjerne bil tur.Enten her til lands,men det er nett som eg får opp danskebåten eller noko slikt.Over hav.Blir ein kjempefin tur det.

Go klem til deg

Skrevet

Heisann Nattinatt:)

Har ikke tenkt på tur nei. Skal etter planen gifte oss til sommeren så ....men man vet aldri med oss å tur da..kan være litt impulsiv. Men biltur er aldri å forrakte :)

Kan godt tenkes at jeg er stressa ja...har liksom ikke tenkt på det..utrolig nok he-he. har masse blandende følelser akkurat nå.

tusen takk for at du tok deg tid nattinatt:) Du er super:)

Skrevet

Er det noen som kan se hvordan jeg klarer meg jobbmessig? hmmm føler jeg maser nå men...lov å prøve seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...