tvilling-mamma Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 Venter to gutter, og vi har bestemt oss for sebastian i grunnen til den ene. Men klarer ikke å bestemme oss for det andre navnet. Er det noen som har gode forslag som passer til. Liker blandt annet disse navnene: Alexander, David, Daniel, Nathaniel, Matheus, Mathias, Andreas, Lukas, Filip og Patrick. Andre kreative ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Av de du nevnte selv liker jeg: Matheus, Mathias, Andreas, Lukas. Andre forslag: Cornelius Benjamin Anders Sakarias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siw*ern Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 trulsemann? heia sylwia lykke t me navne valget.. håbe någen e merr kreative en meg å kan hjelpa deg. siw*ern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 Sebastian og Matheus ellers... Samuel Benjamin Christoffer Sakarias Alvin Edvin Charlie Emanuel Emrik Marco Nicolai Simon Theodor Wilmer Vincent Sebastian passer til veldi mye egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 13. desember 2006 #5 Del Skrevet 13. desember 2006 Syns Sebastian og Alexander passer så bra sammen jeg! Eller Sebastian & Benjamin Sebastian & Kristoffer. Det var de som datt ned i mitt hode! Lykke til med valget, Sebastian er jo så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. desember 2006 #6 Del Skrevet 13. desember 2006 Benjamin eller Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #7 Del Skrevet 14. desember 2006 Synes Sebastian passer veldig godt med Benjamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 14. desember 2006 #8 Del Skrevet 14. desember 2006 Markus og Sebastian Klinger fint mot hverandre, men er samtidig litt forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 14. desember 2006 #9 Del Skrevet 14. desember 2006 Sebastian og Alexander synes jeg passet best av dine forslag. Ellers synes jeg det er veldig pent naar begge har samme forbokstav, saa hva med Sebastian og Sokrates Sebastian og Sondre Sebastian og Samuel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) augustibarn Skrevet 15. desember 2006 #10 Del Skrevet 15. desember 2006 Sebastian og Matheus synes jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 18. desember 2006 #11 Del Skrevet 18. desember 2006 JEg liker også Sebastian og Samuel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 18. desember 2006 #12 Del Skrevet 18. desember 2006 Kasper og Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #13 Del Skrevet 18. desember 2006 Andreas og Patrik. Alle de andre var klissete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #14 Del Skrevet 18. desember 2006 Kasper og Jonathan! Hadde vært tøft gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå