Gå til innhold

Et spm til dere som legger barna før dere legger dere selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker deres barn fra det blir lagt til det sovner?

SYnes jenten vår bruker så lang tid jeg. Men hun er veldig trøtt og ville bare blitt overtrøtt om hun hadde blitt holdt oppe. HUn gråter ikke, vikrer som om hun bare ligger å roer ned kroppen og fordøyer dagen før hun sovner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er snuppa 10 mnd da.. men hun kan ofte ligge opptil en time å prate for seg selv i sengen før hun sovner... andre ganger sovner hun nesten før vi får lukket døren..

Skrevet

lillegutt legger seg mellom 20-21 og da bruker han alt fra 5 min til 20 min på å sovne..

Skrevet

Lillemor på 9 måneder tar fra 5-20 min for å sove.

Skrevet

men sovner barna deres av seg selv?lillegutt må ha melk han..hvis ikke sovner han..

Skrevet

gutten min på 14 uker legger seg mellom 20 og 21, og bruker alt fra 10 min til 30 min. gråter i starten fordi han er så trøtt, men sovner etterhvert når vi synger og koser.

Skrevet

gutten min sovner ikke av seg selv. jeg ammer han først, så synger vi og da sovner han etterhvert når jeg stryker han på kinnet.

Skrevet

5-15min.. kommer ann på hvor moro d er å spytte ut smokken:-)

sovner da av seg sev.. 4mnd

Skrevet

Vi klapper henne forsiktig på rumpa for at hun skal sove.

Skrevet

Veldig forskjellig, men vanligvis er det vel ca.30 min. M[ gjerne inn med smokken senere hvis hun vaakner til igjen. 5 mnd gammel

Skrevet

Det varierer en del her også. Han kan ligge alt fra 5-45 minutter. Men veldig sjelden at han gråter, han bare ligger og prater litt og sutter på fingrene eller smokken! Han er 10 uker. Han får mat rett før han legger seg. Det hender noen ganger at jeg synger litt for ham, og stryker ham litt på kinnene, eller panna!

Skrevet

Hvis hun er veldig trøtt sovner hun av seg selv med en gang nesten, men hvis ikke tar det vel en times tid tenker jeg.

Skrevet

Alt fra 5 til 20 min. Hun er litt over 2 mnd. Får pupp først, men er våken når hun legger seg.

Skrevet

Han bruker alt fra 5 min til en halvtime. Noen ganger må vi synge litt nattasanger, men det holder som regel at jeg sitter ved siden av vuggen noen minutter til han slutter å skrike og jeg ser han roer seg. Sitter aldri der til han har sovnet helt, det klarer han selv. I dag skulle svigermor legge han, og han skrek en time før han sovna.. Han er 3 mnd.

Skrevet

Gutten vår er 2 mndr, han legger jeg kl 20.00 da er han våken, sovner på ca 30 min. Gråter ikke,ligger å titter i taket på ole brum lyset sitt.den slukker etter 15 min.våkner da igjen kl 07.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...