Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 34 og har gått opp 12 kilo... de siste 7kiloene på EN UKE! wæææ....

Skrevet

Er 33+5 idag og har gått opp ca 14 kg. men tar det ikke så tungt siden det så og si bare viser på magen.=)

Skrevet

Er 34 uker i morgen. Har gått opp 11 kg....

Skrevet

Er 33 uker i morgen og har gått opp 7 kg.

Skrevet

35+2 gått opp 4 kilo. Men hadde ikke egentlig trengt å gå opp noe med mitt grunnlag før jeg ble gravid :P Men det er det samme for meg,så lenge junior liker seg :)

Skrevet

BIM`s uke 36, har gått opp 8,5 kilo

Skrevet

er i uke 30+2, og har gått opp 11 kg...

Gikk opp 14 totalt forrige gang, men ser ut til at jeg slår det denne gangen...:-)

Men var jo 7 kg lettere i utgangspunktet denne gang, så velger å tro det er derfor :-)

Uansett- så lenge babyen har det bra er jeg fornøyd!! :-)

Skrevet

uke28 og 7.5kg opp til nå!

Skrevet

Jeg har gått opp 6kg og er i uke 31..

Skrevet

Opp 9-10 kilo uke 41. Alt for lite!!!! Må ha noe å tære på om man skal amme. Ikke bry dere om kiloene kjære; sist gikk jeg opp 8 og ned 12 på 9 dager efter fødsel. Min mor gikk opp 25 med meg og 30 med min søster; alt borte efter ca 2 mndr uten tiltak. Om man ikke er generelt plaget med overvekt og dårlig livsstil; tror jeg kroppen bare tar til seg de kiloene den trenger!

Skrevet

30+3 og har gått opp 8 kg :)

Er ikke så stor fra før så det gjør meg ikke noe å få noen xtra kilo :P

Skrevet

jeg er 33 uker på vei og har ikke gått opp noe enda fortsatt -3, men barnet vokser så da er det vel bare jeg som blir mindre håper jeg.. startet på 95 og nå veier jeg 92 lurer veldig på hvor mye jeg veier etter fødsel. Lykke til alle sammen ;=)

Skrevet

37+4 og opp 11kg. Er helt greit for meg, for jeg hadde ingenting å gå på fra før av. Tror amminga kommer til å tære skikkelig på kroppen min.

Skrevet

Er i uke 39, og har gått opp 20 kilo!!!! Har gått opp mest di 2 siste mnd...

Skrevet

32 uker på lørdag, har gått opp 12 kilo.

Skrevet

Er i uke 33 + 2, har gått opp 5,2 kg. 159 ca høy, veide ca 49,5 kg før graviditet. Spiser normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...