Gå til innhold

ALLE VI SOM ER PÅ OVERTID....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det finnes vel ikke et eget forum her inne for oss verpesjuke overtidsgravide? Hvor mange er det egentlig av oss nå?

Hadde vært ålreit å høre andres erfaringer mht hva som skjer i dagene etter termindatoen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jo akkurat begynnt på overtiden min........ i alle fall etter UL termin. Men alikevel lei allerede! Skal til jm i morgen.

Skrevet

Enig ja, men vet ikke om noe spesielt forum på dette området. Begynner så smått å bli utolmodig nå etterhvert, 4 dager over termin. Jm strippa meg i dag og det murrer godt så hååååper det skjer noe utover natta, men tør ikke håpe for mye for så å bli skuffet når jeg våkner i morgen tidlig.

Skrevet

4 dager over her også..... Er lei ja, men bruker tiden på å sove mest mulig.... blir dårlig med det snart.....

Skrevet

6 dager på overtid her...

Max en uke til før jeg blir satt igang..

Skrevet

11 dager på ovetid her og skal settes igang etter planen på fredag....

Skrevet

Hei glajenta, hva er egentlig kiteriene for å bli strippet? Går ut fra at livmorhalsen må være moden og litt åpen for at det skal være mulig?

Skrevet

10 dager over i morgen - og da skal jeg til jordmor å mase!!!

Jeg orker snart ikke mer!!!

Skrevet

Er kun en dag over, men ille nok:-(

Har fått overtids kontroll time på SUS neste fredag, men har ingen planer om å gå så lenge.

Skrevet

Jeg er ikke på overtid altså (menstermin idag), men jeg trodde av en eller merkelig grunn at 90+ var for de på overtid... Derfor har jeg aldri gått inn der, for det har ikke vært aktuelt, fikk en overraskelse kan du si:) At det går an å være sløv...

Skrevet

5 daga på overtid idag, kontroll hos jordmor senere idag, så blir det overtidskontroll på Ullevåll 21.eller 22.des...

Ingen antydninger her, gitt :-(

Aldri tenkt over tidligere hvor kjipt det er å gå på overtid......

Men ungen kommer vel ikke før han sjøl vil!

Skrevet

Jeg er 8 dager påovertid nå. Har fått time til overtidsvurdering på SUS tirsdag, og blir vel satt i gang onsdag 20. hvis det ikke skjer noe før.

Kjenner ingen tegn på at noe skal skje snart heller. Men i dag er jeg veldig slapp og trøtt. Skulle ønske at det var en start, men...... Skal vel heller få mer krefter før fødsel.

Det er i alle fall en mager trøst at vi er flere.

Skrevet

Hei Marianne m termin 7/12:

Jm mi sa at man måtte være litt moden for å bli strippa. Men etterpå så har jeg snakka med ei venninne som sa hun ble strippa uten at hun var moden. Så veit ikke helt jeg, kan hende det går an å prøve når man er umoden, men at effekt først er bevist når livmormunen er begynnende moden. (grmf .. effekt og effekt... jeg er her fortsatt da...)

Ser også inne her at noen har blitt strippa før termin, men tror kanskje det er mest vanlig etterpå?

Skrevet

4 dager på overtid. Var hos jordmor på tirsdag, og hun sa hun kunne sjekke modning osv, men helst ikke for det ville bare bli ubehagelig for meg uansett, termindagen er jo bare en dato som er 14 dager +/-

Fikk time på mandag igjen, og da skal hun sette nåler for å få igang fødselen. Hvis jeg da er moden, skulle det gå kjapt å få igang fødselen.

Skrevet

Når jeg var på riksen natt til igår, sa jordmor at man måtte ha min 1 cm åpning for å bli strippet!!

Hun ville gjerne gjøre det for å hjelpe meg, men jeg hadde jo ikke åpning, jo......

Skrevet

Takk for alle svar! Er litt fristet til å få en avtale hos jm når jeg leser alt disse damene gjør av undersøkelser, nåler og stripping! :o)

Stakkars deg Popkind som har gåt så lenge og ennå ikke har åpning, det er jammen ikke moro.

1 uke overtid i dag og begynner nesten bli littegranne muggen nå altså...blir så fort sliten nå, må liksom velge om jeg vil gå tur med hunden eller om jeg vil ta en handletur eller om jeg skal skifte sengetøy, for etter å ha gjort 1 sånn ting så er man jo utslått omtrent resten av dagen!!!

Et lite lyspunkt er lappen i postkassa - nå har den tøffe stelleveska jeg bestilte kommet... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...