Gå til innhold

Pingpong.. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å bestille bag til vogna vår, men er det noen som kan hjelpe meg litt??

Hvordan fungerer dette med betalingen? Må man betale mye i tillegg til prisen av bagen?

Så det sto noe om rabatt hvis man bestiller før 31.des, er det noen som vet om dette gjelder for Norge også?

Håpe noen kan hjelpe meg ut av knipa ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier seg selv etterhvert som du kommer litt ut i bestillingsprosessen. Velg først den artikkelen du vil bestille, deretter går du til kassen. Så beregnes prisen inkludert tysk moms og frakt såvidt jeg kan huske. Det stod jo forklart ihvertfall. Jeg valgte å forhåndsbetale med visa-kortet, men man trenger også pin-kodene man bruker på nettbanken for sikkerhetes skyld. Jeg fikk 6% avslag på bestillingen min, og de trekker fra den utenlandske momsen senere i best. prosessen, før de tar betalt såvidt jeg forsto. Men når leveransen er ankommet deg kan du vente deg en regning i posten fra tollvesnet. De innkrever 25% norsk moms. Har litt dårlig tid, så jeg svarer nok på en rotete måte, men jeg håper du skjønner litt mer. Men bare å spøøre igjen hvis det er noe uklart :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...