Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Men sted og tiden kan alltid forandres.. håper mange nye vil komme...hadde vært såååå koselig å møte dere nye!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Jeg skriver meg ihvertfall på enn så lenge=) Den fredagen ser ut til å passe fint=)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg skal prøve å komme. Mitt første treff i såfall..
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kommer nok, hvis samboer ikke jobber kveldsskift den uka )
ia & Oliver Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har glemt å si ifra jeg, men jeg er med så klart :-) Ingenting som er lagt til den dagen foreløpig ihvertfall! Gleder meg til å se dere alle igjen og møte dere nye :-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Uææææ.. jeg vil jeg vil! Men nå har jobben min bestemt seg for at vi skal til oslo den dagen de gitt:( Og kommer ikke hjem før klokken 23 på kvelden:( Teite jobbtur.. Jeg vil på treff! Kommer neste gang da jenteR=)
mamma til 3:) Skrevet 4. januar 2007 #12 Skrevet 4. januar 2007 Må nok melde avbud likevell... Håper å komme på neste!
*carinamor* Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 Jeg vil gjerne bli med om det ikke er for sent å melde seg på..? Første treffet mitt isåfall.. høres veldig koselig ut, gleder meg til å møte dere!
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 5. januar 2007 #15 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Jeg har nytt nick forresten! Jeg har spurt ei venninne om hun vil være med, hun har ikke vært så mye inne på disse bim-sidene enda, men går det fint eller? Er ikke sikkert hun kan da, men... Hilsen Me, myself og Hannah-min ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå