Doronia Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hvilken av de 2 kan jeg ta igjen? Har ikke paracet....Å sliter litt med rier nå..
rødhette* Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Du må ikke ta ibux mens du er gravid! Pinex er jeg ikke sikker på.. søkte på felleskatalogen.no, dette kom opp der: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: En viss overgang må forventes. Teratogen effekt er ikke beskrevet.
rødhette* Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Men hvis du sliter med rier, bør du vel heller ringe fødeavdelinga enn å ta smertestillende hjemme?
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Pinex går bra - har samme virkestoff som Paracet (paracetamol)! Men som rødhette sier; ikke Ibux!
rødhette* Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Som sagt, så skjønte jeg ikke helt om det er trygt å ta pinex eller ikke... Ville rådført meg med lege/jm før jeg evt. tok det, for å være på den sikre side hvis jeg ikke var sikker... Andre produkter kan du selv søke opp senere på www.felleskatalogen.no, og se hva det står om bruk under graviditet. Men som sagt også, har du rier skal du jo ringe fødeavdelingen og ikke bare ta en smertestillende pille...
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Tro meg har du rier så hjelper det IKKE med en smertestillende... ring føden du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå