siw*ern Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 hva forbinner dere med dette navnet...er det fint navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Ikke fint i Norge dersom ingen av dere har utenlandsk opprinnelse. Men liker navnet når det brukes i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvilling-mamma Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 Liker navnet veldig godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, det er fint, men tenker med en gang på den skumle guttungen i The Omen...dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #5 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg forbinder det med en russer jeg kjenner som heter Demyan. Synes det er finere, men jeg synes egentlig ingen av dem passer på en helnorsk gutt. Jeg synes også at Demyan (som sikkert også kunne skrives Demian på norsk) er ett lettere navn enn Damian( der jeg føler jeg må ta litt "sats" for å si det).. Men det kan sikkert ha sammenheng med at jeg er vant til å si Demyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. desember 2006 #6 Del Skrevet 13. desember 2006 Fint, i engelskspråklige land. Synes det blir litt rart på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 14. desember 2006 #7 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvordan uttales det? Rett fram som det skrives med trykk på a eller i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 14. desember 2006 #8 Del Skrevet 14. desember 2006 Forbinder Damian med filmen The Omen..... Kjedelig å bli assosiert med djevelen, men ellers er navnet veldig fint. Men må uttales på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #9 Del Skrevet 14. desember 2006 tenker på katten damian som gikk på barntv for mange år siden.. jeg ville alltid at barnet mitt skulle hete damian etter han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #10 Del Skrevet 14. desember 2006 liker ikke den norske uttalelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 14. desember 2006 #11 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg liker det veldig godt. Men saa bor jeg jo i Spania jeg, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. desember 2006 #12 Del Skrevet 19. desember 2006 Forbinder det bare m djevlegutten, dessverre. Og med engelsk uttale, Deimien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå