Gå til innhold

Hjelp hva er dette?, det "dirrer" nedentil (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp hva er dette?, det "dirrer" nedentil NYTT 19:42 Jeg er i uke 21 og har vært sykemeldt pga, hyppige og vonde kynnere i 4 uker nå. Har "menssmerter" og murring i korsryggen. Er mye bedre når jeg får tatt det med ro, men i dag ble jeg veldig sliten og kynnerne kom, de var ikke så veldig vonde, men det rare var at det begynte å dirre eller vibrere i underlivet, tenkte på livmorhalsen eller deromkring. Når jeg la meg ned, gikk det over, bare vanlige kynnere. Sov litt, men det var fremdeles der når jeg stod opp igjen. Det kommer hvis jeg trår litt hardt eller hoster eller har stått lenge, bedre hvis jeg sitter. Det er ikke vondt, men veldig merkelig og litt ubehagelig. Er nesten litt bekymra. Det er tredje gangen jeg er gravid og har ikke opplevd noe sånt. Er det noen som har opplevd noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm jeg har hatt sånn i hele dag , sånn at det liksom dirrer /kiler litt nedentil.. litt ubehagelig ,men trur ikke der er noe farlig?!? er det slik du å har det eller?! noen sa til meg at kanskje babyen lå på en rar måte å sparka litt langt nede?! Men hmm....

Skrevet

Ja, det er sikkert ikke noe farlig, synes bare det er så rart føles liksom som om det skal åpne seg der nede. Men har født to ganger før så jeg vet jo at det skal atskillig mer enn litt dirring før det åpner seg;-) Kjennes på en måte som vibrasjonen i mobilen...

Skrevet

Hihi jepp her å.. jeg er første gangs da , så lurte jo litt på hva det var ,men tenkte ikke så mye over det før jeg så ditt innlegg.. Hun driver sikkert på å turner der nede.. men ikke behagelig akkurat der , hun kan turne lenger opp;-D..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...